Avatar billede ratzaiy Nybegynder
28. september 2001 - 08:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tæller med statistik som er skjult for brugerne

Kan man ikke finde et eller andet script der kan udskrive en masse statistik om ens side og besøgende osv. den skal ikke kunne ses af brugerne på hjemmesiden men bare ligge i baggrunden og tælle
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
28. september 2001 - 08:59 #1
Find et statistik program.

Kan bedst lide den fra www.mediahouse.com

ellers er der www.webtrendz.com

(og de er vidst begge til windows, linux findes der i hvert fald et par gratis statistik værktøjer)
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. september 2001 - 09:01 #2
www.zipstat.dk

www.sitemeter.com (dog ikke helt usynlig)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
28. september 2001 - 09:09 #3
er zipstat usynlig?
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. september 2001 - 09:12 #4
Fandt lige denne side.. Det er dog ikke allesammen der er usynlig.

http://www.dklan.subnet.dk/taller.htm
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. september 2001 - 09:13 #5
ratzaiy> Jeps, ellers har de indenfor de sidste dage ændret det
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. september 2001 - 09:14 #6
Som de skriver... Hvad er zipstats:

ZIP Stat er en såkaldt hjemmeside-statistik, en tæller der kan lidt mere. Du sætter et stykke usynlig kode ind på din hjemmeside og så bliver der registrert en masse ting om folk der besøger din hjemmeside. Det er fx. hvor de kom fra, hvornår de kom mm. Se hvad ZIP Stat kan.
ZIP Stat er gratis, let at bruge for alle, på dansk og helt reklamefri. Tilmeld dig nu og prøv.
Avatar billede partyguiden Nybegynder
28. september 2001 - 09:16 #7
Der er en på www.the-gnu.dk som bare ligger det i en txt fil, det er dog PHP!
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. september 2001 - 09:17 #8
Se hvad du får hos zipstats..

http://www.zipstat.dk/hjaelp.shtml#detkanzipstat
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 02:55 #9
Skal vi lukke eller hva?