Avatar billede moern Nybegynder
27. september 2001 - 22:51 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Mail over det hele ?!?

Jeg får nogen mails som lægger sig ud på skrive bordet. har ikke været inde i Outlook og send/modtag de lægger der bare lige pludeselig faktisk er det ikke bare på skrivebordet men også i Start og programmer og næsten i alle mine mapper ligger disse mails... der er en vedhæftet tekst dokument og en .exe fil jeg har ikke åbnet nogen af dem da jeg går du fra det er en Virus men hvordan stopper jeg det hvis jeg sletter dem på skrivebordet eller i maperne kommer de bare 10.min efter.... hvad gør jeg?!?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
27. september 2001 - 22:53 #1
Der er helt nye standarder for virusser nu til dags. Nu skal du i visse tilfælde ikke åbne .exe filen for at blive smitet men bare markere brevet i outlook så er du færdig.

Har du kørt en gang virusscan?

-Jonas
Avatar billede moern Nybegynder
27. september 2001 - 22:55 #2
nej men kan lige gøre det nu... der er også en virusscan over nette har du link på den? den er rimelig cool.
Avatar billede moern Nybegynder
27. september 2001 - 22:57 #3
Jeg blev lidt desperat for at få dem væk så jeg kom til at slette Outlook Express 5 (UPS)... har 2000 men man SKAL vidst bruge Express for at køre det... skal jeg i værtfald... kan jeg Downloade den nogen steder eller hva?
Avatar billede prodic Mester
27. september 2001 - 22:57 #4
housecall.antivirus.com - den kan du bruge Online.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
27. september 2001 - 22:57 #5
Nej det har jeg ikke men kør en god gang virusscan NUuuuU!

-Jonas
Avatar billede moern Nybegynder
27. september 2001 - 22:59 #6
hehe okay okay ! =) er igang med McAfee (er det eneste jeg har)
Avatar billede moern Nybegynder
27. september 2001 - 22:59 #7
prodic det var også de jeg mente takker for den !
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
27. september 2001 - 23:07 #8
McAfee skal man da ikke gå fejl af...Godt program hvis man har den nyeste update!

-Jonas
Avatar billede moern Nybegynder
27. september 2001 - 23:07 #9
Ups den har allerede fundet 2... ARGH ! det her er ikke nogen SPØG men prøv at åben Word og skriv Q33NY med stort og lav det om til Windings Q33NY er navnet på det første fly som fløj ind i World Trade Center...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
27. september 2001 - 23:12 #10
Nej det er det ikke ! Q33NY er noget nogle fjolser har fundet på. Der har desuden været MANGE spg´s omkring det.

-Jonas
Avatar billede moern Nybegynder
27. september 2001 - 23:23 #11
Hmmm... er du sikker syntes ellers jeg har læst et fortroligt sted at det var noget med Q33NY
Avatar billede kilesi Nybegynder
27. september 2001 - 23:33 #12
Prøv at se hvad Panda siger/råder til ifbm. W32/Nimda http://virus.pandasoftware.com/
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. september 2001 - 07:01 #13
Download og kør dette lille tool fra Symantec:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/Fixnimda.com

Det er helt sikkert at det er Nimda virusen du har!
Avatar billede movingrok Nybegynder
28. september 2001 - 07:19 #14
prøv www.kaspersky-antivirus.dk - her kan du hente en fuld version der gælder 30 dage.
Avatar billede zeeo Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:26 #15
Jeg har også haft en ligende Virus. Jeg gjode alt hvad jeg kunne, men kunne ikke fjerne den igen så jeg satte startdiskketen i og trykke format c: \"Sletter alt hvad du har\"
Avatar billede moern Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:32 #16
okay....!
Avatar billede moern Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:32 #17
prodic... plz lav det til et svar...
Avatar billede prodic Mester
03. oktober 2001 - 22:36 #18
øhhh et svar - det kan jeg jo ikke nu, hvor du har lukket spørgsmålet.
Avatar billede kilesi Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:48 #19
.