Avatar billede matias Nybegynder
27. september 2001 - 19:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog og counter

Jeg vil lave en gæstebog og en counter på vores side http://www.vwklubnord.dk/ .
Men hvor skal man sætte scipt eller HTML ind når man bruger frames. Og hvordan får jeg counteren til at være placeret precis på siden, hvor jeg gerne vil have den til at være.
Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
28. september 2001 - 00:40 #1
du kan egentlig placere din caunter hvor du ønsker det, men jeg foretrækker selv i menu framen, da den ALTID vises.
den letterste måde at sikre dens placering er ved at lægge den ind i en talbel (evt. uden kanter)
Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
28. september 2001 - 00:40 #2
caunter = counter;-)
Avatar billede slyng Nybegynder
28. september 2001 - 17:14 #3
Den nemmeste måde at holde sstyr på plasering af dine ting er at sætte dem op i en tabel (mht. counter) Gæsstebogen kan du lave på en side (.html) for sig og så åbne med en knap i din hovedmenu og så åbne i din frame med billederne.

Vær sikker på at sin udbyder understøtter din gæstebogs forms.