Avatar billede kickazz Nybegynder
27. september 2001 - 14:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Adobe imageready - Animation

Hvordan kan jeg få sat disse 2 billeder sammen til en animation?

Tjek screen-shottet her http://www.fun2all.subnet.dk/imageready.jpg
Avatar billede kdamkjaer Nybegynder
27. september 2001 - 15:16 #1
Du laver et nyt layer i det ene billede og kopierer det andet billede ind i det nye lag.

Derefter skjuler du det nye layer (med det andet billede i) og vælger \'duplicate frame\' i animationsmenuen. Vælg den nye (sidste) fra i animationsmenuen og gør igen dit layer synligt.

Herefter kan du indsætte tweens osv. efter behov.
Avatar billede kdamkjaer Nybegynder
27. september 2001 - 15:19 #2
Avatar billede kickazz Nybegynder
27. september 2001 - 15:29 #3
Hvor er animationsmenuen?

Jeg var kommet til at lukke den en gang.
Avatar billede kdamkjaer Nybegynder
27. september 2001 - 15:30 #4
\'Window\' -> \'Show Animation\'
Avatar billede prodic Mester
27. september 2001 - 15:39 #5
www.prodic.dk ->Tutorials ->Simpel Animation - måske kan du selv regne den ud der fra.

Men ellers er kdamkjaer\'s forklaring også ganske rigtig.
Avatar billede ibskipskalle Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:43 #6
ellers er det bare at sige file->import->open folder as frames og så vælge en mappe hvori de to filer ligger alene...

derefter tryk på fanebladet optimize og juster gif kvaliteten i kontrolpanel vinduet \"optimize\"

og til sidst vælg save