Avatar billede nygse Nybegynder
10. februar 2000 - 14:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sidenummerering

Hej med jer!
Er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle, hvorledes man kan sidenummere i Excel, således:
Jeg vil godt have at der på første side ikke står noget sidenummer - men på resterende sider (som starter med nr. 2) har sidenummer.

Er der nogen, som har en god ide???
Avatar billede ckrame Nybegynder
10. februar 2000 - 16:38 #1
Den første side opretter du i et ark for sig selv.
Resten opretter du i de efterfølgende sider. Når du står inde på de sider/ark der skal have side nummer vælger du sideopsætning (i menuen filer), og tilføjer sidenummer.

Når du skal udskive vælger du at udskrive hele projektmappen. Det skulle gerne virke

MVH
Ckrame
Avatar billede nygse Nybegynder
11. februar 2000 - 08:17 #2
Den mulighed kendte jeg godt - men jeg troede faktisk, at der var andre muligheder.
Avatar billede mora Nybegynder
18. februar 2000 - 11:08 #3
Det er der også, filer | sideopsætning, vælg at du vil have speciel første side sidehoved/fod.

Gå ind på det ark der har alle siderne, og find side 2(eller bare efter 1), tryk vis | sidehoved/fod, og indsæt side funktionen, hvor du vil have den.

~MORA~
Avatar billede nygse Nybegynder
18. februar 2000 - 11:15 #4
Hej MORA!

Jeg kender godt den optalte funktion fra Word.
Jeg havde håbet på, at ham Bill Gates havde tænkt på det.
Jeg mangler også at kunne sætte sektionsafsnit osv. ind - så man kan lave det lidt mere fikst.

Men hvor finder du den i Excel???
Jeg har ikke den mulighed i Excel 2000.
Avatar billede henrikba Nybegynder
30. marts 2000 - 10:57 #5
Gå ind i "vis udskrift" vælg "Instil..." vælg fanebladet "side" nederst kan du vælge "første sidetal"
Default er "Auto"