Avatar billede skwizie Nybegynder
27. september 2001 - 11:36 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Adv. komplet brugersystem?

Hej

Er der nogle som har et brugersystem liggende som kan flg.:

- oprette sig som bruger
- rette sine oplysninger
- brugersystemet skal hele tiden kunne vise hvem man er logget ind som

Det skal køre med PHP og med en MySQL backend! desuden må det også godt bruge cookies!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 11:38 #1
Vil du ikke også have en 3D chat med??
Avatar billede partyguiden Nybegynder
27. september 2001 - 11:39 #2
Har du prøvet PHPnuke du kan hente den på www.solutions2all.dk eller phpnuke.com
Avatar billede skwizie Nybegynder
27. september 2001 - 11:40 #3
Ja, det har jeg prøvet. Men det er jo et helt komplet website med 1000000 filer. Jeg skal bare bruge et brugersystem!
Avatar billede partyguiden Nybegynder
27. september 2001 - 11:43 #4
Men prøv at kigge videre på www.solutions2all.dk
Avatar billede parazite Nybegynder
27. september 2001 - 11:44 #5
Jeg vil gerne lave det, samt chatten, samt et datingsystem med mulighed for 3D-scanninger af brugernes billeder, og jeg har også er server stående, som du gerne må bruge til projektet, og du låner naturligvis bare min 100mbit linie - og bare glem det med de 30 point. Jeg gør det gerne gratis.

:)
Avatar billede skwizie Nybegynder
27. september 2001 - 11:46 #6
Ja, du kan bare lave det til mig!! glem det med datingsystem, 3D scaninng!! Desværre har jeg også min egen server stående! :o)

Og det med de 30 point, er en fejl.det skulle have været 70 :o)
Avatar billede parazite Nybegynder
27. september 2001 - 11:50 #7
OK - så siger jeg det lidt tydeligere:
<ironi>
Jeg vil gerne lave det, samt chatten, samt et datingsystem med mulighed for 3D-scanninger af brugernes billeder, og jeg har også er server stående, som du gerne må bruge til projektet, og du låner naturligvis bare min 100mbit linie - og bare glem det med de 30 point. Jeg gør det gerne gratis.
</ironi>

Jeg skal gladeligt komme med forslag til hvordan du kan løse problemet, også kvit og frit, men jeg gider ærlig talt ikke kode hele skidtet til dig.
Hvor meget PHP kan du selv?
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
27. september 2001 - 11:51 #8
LOL @ parazite!
Avatar billede skwizie Nybegynder
27. september 2001 - 11:53 #9
LOL selv!!! var udemærket klar over at du ikke mente!! Men syntes du så ikke du skulle finde et andet sted at skrive sådan noget lort som du gør her???

Grow up, son!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 11:56 #10
Jamen du vil vel gerne have en frontend 3D baseret chat med livacams og sårn ikk??
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. september 2001 - 11:57 #11
>> Men syntes du så ikke du skulle finde et andet sted at skrive sådan noget lort som du gør her.

Hvad med dit lort? Smid 500kroner oveni så kan det være at der er nogen der vil bruge 2timer på at kode det. Eller find et andet sted som du selv foreslår - ring til FrameFab og spørg om de ikke vil gøre det for 70point.

Er faktisk snart træt af at folk forlanger arbejde for point, selvom jeg sommetider selv er ved at hoppe på den.
Avatar billede skwizie Nybegynder
27. september 2001 - 11:58 #12
HOLD KÆFT H
Avatar billede skwizie Nybegynder
27. september 2001 - 11:59 #13
HOLD KÆFT!!!!!! FIND ET ANDET STED TIL JERES CRAP, DESUDEN ER DETTE IKKE STEDET FOR BONDERØVE SOM JER!!!!

HAR I SNART FORSTÅET DET???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 11:59 #14
hvem er H??? Fortæl det nu!! Kom NUUUUU!!! Jeg vil vide det! Løsninger på eksperten skal være tilgængelige for alle så du har bare at sig det....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 12:01 #15
Hvor bliver du af???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 12:01 #16
halloo????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 12:03 #17
Så tager du pointene selv??? Nå ja, du får det jo gratis af Paraboy.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 12:03 #18
Hvem er H???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 12:04 #19
HAR I SNART FORSTÅET DET???

Nej jeg fatter minus??? Hvem er H??? Hvor svært ka´ det være????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 12:05 #20
Du har ikke flere brugere vel? Jeg mener H er ikke også dig vel?? Så bliver jeg nødt til at henvise til www.eksperten.dk´s regelsæt, der forbyder flere brugere.

http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Avatar billede parazite Nybegynder
27. september 2001 - 12:06 #21
Dadadadaaaaaaaaa! Dagens store drama: Hvem er H!?
Er det: Prins Henrik? Og hvorfor skal han så holde kæft?
Er det: Hanen på tager? Og hvorfor skal den så holde kæft?
Er det: Horden af eksperter, der er trætte af gratis arbejde? Og hvorfor skal de så holde kæft?

Følg med lige om lidt, hvor vi forhåbentlig får svar på dette store spørgsmål!
Avatar billede parazite Nybegynder
27. september 2001 - 12:06 #22
tager = taget... nogen gange går det for H hurtigt. :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. september 2001 - 12:25 #23
Avatar billede partyguiden Nybegynder
27. september 2001 - 12:26 #24
H har ellers mange point prøv at kigge på hans profil:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=h
Avatar billede partyguiden Nybegynder
27. september 2001 - 12:27 #25
Han kan da ikke bare give pointene til sig selv!