Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 11:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

WebWriter skal registreres

WebWriter skal registreres!

  Hvis du alene bruger WebWriter i dit hjem til at lave din personlige, ikke-
  kommercielle webside, kan du registrere WebWriter gratis. Du kan også tegne
  en særlig supportlicens og derved støtte udviklingen af WebWriter.
  Til alt andet brug koster det penge at registrere WebWriter. Der gives
  rabatter til skoler og uddannelsesinstitutioner o.a.

  Registrering foretages ved at udfylde formularen på WebWriters hjemmeside.
  Læs mere om registreringsformer og priser her:
  http://www.stoneware.dk/

  Hvis du har modtaget dine registreringsoplysninger, så indtast dem herunder.
  Ellers klik Annuller for at fortsætte.

men når jeg går ind for at registrere den, og trykker send så kommer dette her:
form2mail.asp
De har ikke adgang til at benytte dette scripts.

Copyright © 1998-1999 ScanNet A/S
Avatar billede perj Nybegynder
27. september 2001 - 11:11 #1
Reklamer til Scannet. Jeg og flere andre har tidligere haft problemer med denne form2mail.asp.
Avatar billede fcs Novice
27. september 2001 - 11:22 #2
Hvis du regisrerer dig via http://www.webwriter.dk/ er der ingen problemer
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 11:24 #3
fcs...det er der jeg har prøvet
Avatar billede fro Nybegynder
27. september 2001 - 11:27 #4
Scannet stinker!
Avatar billede perj Nybegynder
27. september 2001 - 11:29 #5
fro >> Hvad mener du med det?
Avatar billede fcs Novice
27. september 2001 - 16:54 #6
Der er noget galt et eller andet sted, for jeg registrede mig 2 minutter inden jeg skrev mit svar
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2001 - 17:07 #7
perj....giv et svar

Jeg skrev til dem, og fik dette tilbage:

Kører du med firewall? Så slå den fra, mens du sender
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:10 #8
jeg vil have spørgsmålet lukket, men vil ikke selv have pointene. fcs....du får dem
Avatar billede perj Nybegynder
01. oktober 2001 - 12:18 #9
O.K. fra mig.
Avatar billede fcs Novice
01. oktober 2001 - 16:18 #10
Takker mange gange, men det behøver du altså ikke hvis du ikke får løst dit problem. Jeg takker dog for den venlige gestus. Sig til hvis du gerne vil have dem tilbage ;-)