Avatar billede Slettet bruger
27. september 2001 - 10:27 Der er 1 løsning

Hvordan fjerner man DAT-backup drivere i NT server?

Hej!

Jeg har et problem - kører normalt med et program Arcserve - men skulle bruge NT backup på en NT server, derfor loadede jeg drivere til dette program via Tape Devices under Control Panel. Nu er det så mit Arcserve (backup program) ikke længere fungere, og den skriver at jeg skal deaktivere/fjerne driverne via Windows NT Setup. Jeg har ledt med lys og lygte, men kan ikke lige finde stedet.

Hilsen

Klim
Avatar billede -bmc- Nybegynder
13. oktober 2001 - 05:52 #1
hvis du afinstallerer Tape-Device driverne du brugte til NT backup og reinstaller arc-serve burde det virke.

Mvh.

Anders