Avatar billede ainslow Nybegynder
27. september 2001 - 01:17 Der er 6 kommentarer

chat

jeg vil gerne vide hvordan jeg får oprettet et chat rum som jeg kan tjene penge på hvis det er et program der skal downloades må det gerne være på en dansk side hvis man først skal registreres
Avatar billede tmceu Praktikant
27. september 2001 - 02:06 #1
Hvad er det du leder efter ? en chat server, hvor du kan oprette et rum eller vil du køre din egen server ?

Hvad får dig i øvrigt til at tro på du kan tjene penge på chat, når der findes 10.000 vis af gratis chats ?
Avatar billede keysersoze Guru
27. september 2001 - 02:07 #2
hvad mener du med at få oprettet et chatrum? at du vil køre en chat på din egen side eller hvad - hvis det er tilfældes kan du finde op til flere her:

www.activeserverpages.dk samt www.netcoders.dk

ellers må du forklare nærmere...

men lige frem at du vil tjene penge på det - så må det være noget specielt... prøv lige at forklare nærmere
Avatar billede ainslow Nybegynder
27. september 2001 - 21:53 #3
der er flere chat rum der har minutpris
Avatar billede keysersoze Guru
27. september 2001 - 22:15 #4
det har jeg godt nok aldrig set - godt nok er jeg ikke den store \"chatter\" men har svært ved at forestille mig at der overhovedet er nogle der gider betale med mindre det er for et større (læs TDC - WOL - etc)... og selv der vil jeg tro det er svært...

anyway - den eneste umiddelbare løsning så er, at du selv laver det eller får et web-bureau til at lave det...
Avatar billede coinz Nybegynder
28. september 2001 - 10:36 #5
jeg synes egentlig du er ret upræcis med dine ønsker... lidt uddybelse...

-coinz-
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2001 - 10:00 #6
?????????+