Avatar billede mbj Nybegynder
27. september 2001 - 00:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

maximize.dk

Jeg vil lige høre jeres mening om mit lille site, inden jeg ligger den ud på maximize.dk

Hvad er godt og hvad kan gøres bedre?

Url: http://maximize.whitehat.dk

/MBJ
Avatar billede mbj Nybegynder
27. september 2001 - 00:57 #1
Det skal lige siges at sektionerne Portfolio og Gallerier ikke er helt færdige endnu, så det er ikke fordi jeg har skrevet forkert destination i linksne.
Avatar billede ainslow Nybegynder
27. september 2001 - 01:23 #2
ikke mange point du vil gi ud af men ligemeget det er en meget fed site specielt grafikken
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. september 2001 - 02:01 #3
Tjae.. Der er ikke ligefrem maximeret :-))  640*480 er nok lovlig lille idag.

i IE4 er der større afstand fra ranstriben til center-feltet end der er fra randstriben til menu punkterne. det falder i øjnene med det design.
Ellers er det en kanon ide med de summetriske menu rækker over og under centerfeltet.

\"admin\"?? kommer det mig eller andre besøgene ved at der er en admin-side på dit site. lav det som et skjult link hvis det absolut skal være der.

Jeg får sideværts scroll uanset hvor stort jeg gør vinduet.

profil-siden: teksten er MEGET lille på en højopløst skærm, jeg kan slet ikke læse den.

sæt en  onfocus=\"this.blur()\"  attribut i dine links så der ikke kommer myresti om dem ved klik.

musepointeren bliver lovlig usynlig når den kommer indover et felt.

sin linkfarve er tætter på baggrundsfarven end din alm tekst. Det betyder at links er sværere at se. Det burde være omvendt.

mvh JakobA

Avatar billede bjarte Nybegynder
27. september 2001 - 02:38 #4
bra side.. eneste var størrelsen.... kjempeliten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ellers... jo.. bra og enkelt, lekkert design.

8^@10 ^=opp
Avatar billede mbj Nybegynder
27. september 2001 - 23:14 #5
Nu har jeg gjort siden lidt større, er det bedre ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
28. september 2001 - 01:31 #6
ved ikke. der kommer kun en \"siden er ikke oppe endnu\" side på adressen.