Avatar billede erik100 Nybegynder
26. september 2001 - 22:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Når jeg starter Windows Me, søger den på floppy drevet !

Når jeg starter Windows Me, søger den på floppy drevet i lang tid (10 sek.)og det larmer lidt. Hvorfor gør den det? Computeren er slået fra at skulle opstarte fra floppy drevet i BIOS\'en.
Avatar billede hobbez Nybegynder
27. september 2001 - 03:44 #1
Det er sikkert dit anti-virus program så.

/Rob
Avatar billede ainslow Nybegynder
27. september 2001 - 22:41 #2
min computer gør det samme efter jeg havde sat et par disketter i
Avatar billede ainslow Nybegynder
27. september 2001 - 22:43 #3
det gjorde den ikke førhen det har sikkert noget at gøre med at du har aktiveret a drevet ved at sætte en diskette i
Avatar billede erik100 Nybegynder
28. september 2001 - 12:37 #4
Nu har jeg kørt windows update fra MS, også gør den det ikk mere...mærkeligt... Men ainslow min startede også efter jeg havde sat et par disketter i.
Avatar billede hobbez Nybegynder
29. september 2001 - 22:24 #5
Tak for point.

www.rob.dk/rob