Avatar billede runetotland Nybegynder
09. februar 2000 - 21:13 Der er 13 kommentarer

stemme forvrenger

Finnes det et program som forvrenger stmmen din når du snakker i telefonen??
Avatar billede roslev Nybegynder
09. februar 2000 - 21:17 #1
Put en hundekiks i munden og læg et vistestykke over røret! ;-)  -Jeg vil slet ikke vide hvad du skal bruge det til! :-)
Avatar billede tobias Nybegynder
09. februar 2000 - 22:44 #2
Nej, det vil jeg heller ikke, men kunne også godt tænke mig programmet hvis nogen kunne skaffe det så ville det være kult at gøre grin med nogle venner!??? :-)
Avatar billede einstein Nybegynder
10. februar 2000 - 07:02 #3
jamen tobias..... Det ville da være forkert jf. din heltestatus.
Avatar billede tobias Nybegynder
10. februar 2000 - 12:20 #4
Jeg har ikke nogen helte status for det er noget der er nogle andre der har fundet på jeg har bare lavet lidt grin med et svar og så bliver man skraks gjort lovlydig borger af dette land hvor man ikke engang må lave en smule ulovligt en gang imellem.
Avatar billede exposure Nybegynder
10. februar 2000 - 12:32 #5
Ja tobias.........det kan du da ikke. Prøv at tænke hvad Asger ville sige.........Fyha *Løftet pegefinger*
Avatar billede tobias Nybegynder
10. februar 2000 - 12:40 #6
Luk røven ex po syre!
Avatar billede exposure Nybegynder
10. februar 2000 - 12:44 #7
Er man sur???

Det begynder at blive et lille chat forum.......
Avatar billede tobias Nybegynder
10. februar 2000 - 12:45 #8
Ja så lad os fortsætte diskusionen på icq!
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2000 - 13:44 #9
Jeg har ikke helt fostået dit spm medmindre at du lave IP Telefoni, ellers kan man købe sådan nogen til at sætte foran sit telefonrør der forvrænger stemmen, men ideen med et viske stykke eller lign er da meget sjov.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2000 - 13:45 #10
Hvis det er igennem computeren så har jeg ikke kendskab til sådan et program.
Avatar billede einstein Nybegynder
28. februar 2000 - 16:19 #11
Er det et svar???

Det ville være det samme som hvis nogen bad om man ikke lige kunne se på det her ASP-værk, og man så svarede: "næ....."
Hvem fanden vil give point for den slags? *hiver sig lettere fustreret i håret*
Avatar billede swiffer Nybegynder
08. juli 2000 - 19:52 #12
Hos http://www.spymaster.com/ kan du købe en til at sætte op foran telefonen...

.:~SWIFFER~:.
Avatar billede swiffer Nybegynder
08. juli 2000 - 19:52 #13
for kun $48 :)