Avatar billede wampiro2001 Nybegynder
26. september 2001 - 15:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CD-kartotek... Hvor???

Hej, er der nogen der ved hvor jeg kan finde koderne osv. til et cd-kartotek hvor man kan søge efter kunster, cd, sang osv og så popper cd indeholdene ordene frem. Man skal også kunne tilføje nye cd\'er... Det må meget gerne være en access-database den understøtter...
Avatar billede joern Nybegynder
26. september 2001 - 15:56 #1
Det er ikke så ofte nogen forærer en komplet kildekode væk, der ligger jo ofte mange timers arbejde bag, og et kartoteksprogram kan måske sælges for et par hundrede, - med lidt held mere end én gang.  Så udvikleren vil gerne sælge det selv.

Hvis du vil se ideer til en brugerflade så søg på www.google.com efter CD-kartotek, så får du nok nogle svar.  Jeg har lavet et, og det er til salg for 375 kr.
www.jkfsoft.dk/musik32.htm

Kig evt. på www.danish-shareware.dk eller på www.chart.dk under software.

I øvrigt er øvelseseksempler i bøger ofte netop et CD-kartotek.  Så køb eller lån en bog om VB.

M.v.h.  Jørn
Avatar billede wampiro2001 Nybegynder
26. september 2001 - 15:57 #2
Ok... Men jeg har selv luret hvordan... Ellers tak for kommentaren. Var egentlig godt klar over at ingen ville for point, men hva\' f***, jeg prøvede da... ;-)