Avatar billede infojens Nybegynder
26. september 2001 - 15:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Screensaver

1. Jeg har lavet en screensaver, hvordan gør man hvis man gerne vil have windows til at styre det med kode på screensaveren

2. Hvorfor starter den screensaveren op bare fordi man vælger den som default, og hvordan undgår man dette !
Avatar billede cellaneous Nybegynder
26. september 2001 - 17:06 #1
forstår ikke spørgsmål 1 men her er hvad jeg tænker over spørgsmål 2:

har du sat windows til at starte screensaveren når musen/tastaturet har været inaktiv i for kort tid?

har du navngivet din exe fil exe istedetfor src?
Avatar billede infojens Nybegynder
26. september 2001 - 17:36 #2
screensaveren er sat i windows til 1 min. er det for kort ?

min fil er navngivet scr
Avatar billede cellaneous Nybegynder
27. september 2001 - 10:56 #3
Så tror jeg at du skal uddybe nummer 1 lidt...

Det lyder mystisk at din screensaver starter med det samme du vælger den som default screensaver. Det er vel ikke din Windows som er underlig (den gør det ikke med andre screensavere end den du har lavet)?
Avatar billede infojens Nybegynder
27. september 2001 - 19:57 #4

Jeg har fået klaret sagerne !

Avatar billede cellaneous Nybegynder
28. september 2001 - 12:17 #5
fortæller du hvad det var som var galt så vi ved det hvis en anden kommer og har samme problem om en måned? jeg er så nysgerrig :-)
Avatar billede infojens Nybegynder
28. september 2001 - 18:58 #6

Hvis en anden kommer og har samme problem om en måned score jeg point :-)

Avatar billede cellaneous Nybegynder
28. september 2001 - 23:29 #7
folk er fandme underlige på eksperten - har sendt en anmeldelse om det her i dag