Avatar billede sproket Nybegynder
26. september 2001 - 13:33 Der er 7 kommentarer

Hvem kan lave en menu a-la B&O ?

Hej,

Er nogen der kan hjælpe, eventuelt mod et mindre honorar ?

Jeg skal have lavet en menu a-la B&O\'s hjemmeside.

B&O har nogle top-menuer, hvor nye undermenuer kommer flyvende ind fra højre når musen føres henover og standser \'langsomt\' op, eller i samme tempo a-la B&O.

Menuen som skal laves, skal ikke være med grafiske elementer, men med almindelig tekst. Links fra undermenuer skal åbne nye sider i en anden frame....

Menuen skal laves i DHTML og hele menuen skal ligge på samme *.asp file.

Se B&O her: http://www.bang-olufsen.com

/Kim
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 14:00 #1
DEt er lavet i Flash - Du skal nok derover :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 14:01 #2
Næ, det er de sug ikke :-(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 14:01 #3
sgu
Avatar billede jumper Nybegynder
26. september 2001 - 14:03 #4
nikolajdu, det er blot lidt simpel DHTML ;)

/Thor
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2001 - 14:05 #5
Ja, synes bare det så antialised ud ved første øjekast :-)
Avatar billede olebole Juniormester
26. september 2001 - 16:39 #6
<ole>
En lidt \'støjende\' måde at komme ind fra højre på...knap så brugervenlig.
/mvh
</bole>
Avatar billede dorde Nybegynder
27. september 2001 - 14:42 #7
det kan jeg godt, men hvor lille den honorar
er:-).

Elleres findes der noget der hedder timeline i Dreamweaveren. Og hvis du sætter det i layer\'s så er du kørende. Du skal bare være opmærksom på positionering af layers og hvornår er de skjulte og hvornår er de ikke.