Avatar billede kenpal Nybegynder
26. september 2001 - 11:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

URGENT! TERRORIST?

Efter at have stillet et spørgsmål på Eksperten og derved givet adressen til min side har jeg jævnligt besøg af en bruger fra Eksperten  som terroriserer min side... HVORDAN FINDER JEG FREM TIL HVEM HAN ER?

Hans IP er: 62.243.210.213

Please hjælp -
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. september 2001 - 11:42 #1
Det er en TeleDanmark bruger.. prøv at kontakte dem således:

remarks:      +---------------------------------------+
remarks:      | For abuse and security issues contact |
remarks:      | csirt@csirt.dk, http://www.csirt.dk  |
remarks:      +---------------------------------------+
Avatar billede fuldstop Nybegynder
26. september 2001 - 11:43 #2
prøv at taste ip-add. ind her:
http://www.ripe.net/perl/whois
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. september 2001 - 11:44 #3
fuldstop >> det var det jeg gjorde ;o)
Avatar billede fuldstop Nybegynder
26. september 2001 - 11:46 #4
nil.dk>> ok, men der er altså 40 sek. efter dit svar, har ikke opdateret!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. september 2001 - 11:46 #5
hvordan terrorisere?
Avatar billede kenpal Nybegynder
26. september 2001 - 11:47 #6
Takker.. Kan jeg finde/få udleveret hans emailadresse noget sted?
Avatar billede kenpal Nybegynder
26. september 2001 - 11:48 #7
Ødelægger min afstemninger, indsætter latterlige debatindlæg og lign.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. september 2001 - 11:51 #8
kenpal >> vi kan ikke se præcis hvem han er, men kun at han kobler op til Internettet via TeleDanmark.. det er op til dem om de vil oplyse hans data, men der skal gerne en dommerkendelse til.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. september 2001 - 11:54 #9
nu ved jeg ikke hvordan din side ser ud eller er skruet sammen, men kan du ikke bare blokere for hans ip fremover?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. september 2001 - 12:02 #10
Tak for point
Avatar billede kenpal Nybegynder
26. september 2001 - 12:14 #11
Hvis personen har et webhotel hos teledanmark vil han ip og webhoetl adresse matche?

Jeg mener, at hvis jeg har mistanke om en hvis person og jeg har en www adresse kan jeg så samligne? -

Hvor blokerer? Jeg kører alt i asp - måske det er et spørgsmål jeg skal stille i en anden kategori?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. september 2001 - 12:17 #12
\"Hvis personen har et webhotel hos teledanmark vil han ip og webhoetl adresse matche?\" <- ikke nødvendigvis, kun hvis han selv hoster sit websted.

uden at vide det med sikkerhed, vil jeg da mene at du kan sætte et script ind på dine sider med en deny ip etellerandet.
prøv at høre ad i programmeringskategorierne
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. september 2001 - 12:19 #13
men det forudsætter at han har en fast ip-adresse. hvis han f.eks. kobler via et alm. modem vil han få tildelt en ny IP-adresse hver gang han kobler op. Så skal du spærre for alle TeleDanmark-brugere
Avatar billede kenpal Nybegynder
26. september 2001 - 12:22 #14
Tak for Jeres engagement :-) Jeg vil gå videre med jeres forslag