Avatar billede ellermann Nybegynder
26. september 2001 - 10:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printerbuffer til aflastning af CPU

Min printer HP Deskjet 690C \"låser\" programmer mens der skrives ud. Jeg har prøvet at justere på indstillingerne for printeren ( Spool indstillinger) men det hjælper ikke.
Efter at have fyldt 512 K memory i min maskine, ville jeg gerne have udbytte af det.
Findes der nogle programmer, som man kan lægge i maskinen, som kan bruge computerens memory som printerbuffer?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. september 2001 - 12:15 #1
Jeg har ikke hørt om \"tillægsprogrammer\", men da driveren der følger med printeren ofte er kastet med i sidste øjeblik, skal du hente den nyeste hos www.hp.com - det er meget sansynligt at de har rettet en evt. bug.
Men ellers bør du, med den printer du har, holde dig til standard spool indstillinger, d.v.s. \"Spool print documents so program finishes printing faster\" og \"Start printing immediately\".
Avatar billede ellermann Nybegynder
26. september 2001 - 13:08 #2
Det er prøvet at hente sidste nye driver ned fra HP\'s hjemmeside, men det giver ikke resultat.
Og ellers kan jeg oplyse, at Egenskaber/Spool indstillinger er sat til: Sæt udskrift i kø, så udskrift går hurtigere og Start udskrivningen, når første side er sat i kø.

Avatar billede francke Nybegynder
26. september 2001 - 20:16 #3
Hvis det er 512 PQIram du har kommet i har jeg dårlige erfaringer med dem sammen med Win me! Bare jeg skulle i \"min computer\" kom der \"timeglas\" hvis jeg skulle skifte mellem drevene! Der var ikke en gang hukommelse nok til at gå i systemoplysninger!!
Avatar billede ellermann Nybegynder
26. september 2001 - 23:41 #4
Nej - det er det nu ikke, men godt at huske til \"en anden gang\"