Avatar billede pollas Nybegynder
09. februar 2000 - 15:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dotted lines

Hvordan laver jeg nemmest en punkteret linje i Illustrator? Fx. hvis jeg tegner en alm. kasse, hvordan får jeg så sat min linje til at blive stiplet?

Og jo, jeg er MEGET ny i Illustrator...

På forhånd tak.

Avatar billede tr Nybegynder
09. februar 2000 - 15:16 #1
Du går ind under Window og videre ind und show stroke, så dukke der et vindue op vedr. farver og streger. Så sætter du et kryds i dashed line og angiver dash til at være 0 pt og så kan du så selve vælge hvor langt der skal være mellem prikker og vor tyk den prikkede streg skal være.
Avatar billede pollas Nybegynder
09. februar 2000 - 15:25 #2
Ahaahh... Tak :)
Avatar billede macclaudio Nybegynder
28. august 2001 - 16:23 #3
billige points hva
Avatar billede pollas Nybegynder
28. august 2001 - 16:33 #4
...og spild af tid 6 mdr. efter at aktive en mail til mig... :)
Avatar billede macclaudio Nybegynder
28. august 2001 - 16:39 #5
du har ret - jeg så ikke datoen
men du lever da i nu ( de gode nyheder)
jeg har en del tid til overs og hva så :-)