Avatar billede younes Nybegynder
25. september 2001 - 22:41 Der er 8 kommentarer

Hvad syntes i om? michael.subs.dk

Hej hvad syntes i om http://www.michael.subs.dk ...
Avatar billede dr.truti Nybegynder
25. september 2001 - 22:44 #1
Den er faktisk meget fed....

MEN der er lige nogle små bugs der skal fikses efter min mening....
I menu\'en bliver der sådan en meget lyse blå farve når du markere en af linksne... det ser kikset ud når resten af HP\'eren er fed....
og så Polle fra snave snagen hedder Final Count Down.
Avatar billede xenophobia Nybegynder
25. september 2001 - 22:47 #2
Top10 eller top5?
--> under musik <--
Top 5

Her kan du se en top 10 over de sange jeg syntes er for fede i denne uge, kan du ikke lide min musik så er det bare synd for dig :0)

Avatar billede koep Nybegynder
25. september 2001 - 22:47 #3
Meget flot design men der er ikke nok indhold i midten og det giver for meget baggrund
Avatar billede davidchristensen Praktikant
25. september 2001 - 22:59 #4
Hahahaha !! http://www.dlcd.dk/Michael.jpg
Sådan ser han sgu ud.. ;-)

Nej, den er fin.. :-)

-David
Avatar billede davidchristensen Praktikant
25. september 2001 - 23:06 #5
Nå, så er der ik mere \"fjernsyn\".. :-)

-D.
Avatar billede koep Nybegynder
26. september 2001 - 00:19 #6
Er det også dig der ejer bigbrother.subs.dk ?
Avatar billede koep Nybegynder
26. september 2001 - 00:29 #7
Kunne ikke dy mig så jeg tjekkede efter @ i koden på din konkurrence side og fik en e-mail frem det samme gjorde jeg på kontaktsiden på bigbrother.subs.dk og wooooops fik jeg den HELT samme e-mail frem

Så med henblik på http://www.eksperten.dk/spm/89365 har du oprettet 2 eller flere brugere på eksperten + at samme spørgsmål er blevet oprettet flere gange som vi alle kan se i det referede spørgsmål.

Så jeg kun en ting at sige: Admin bliver hermed informeret
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. september 2001 - 12:19 #8
Jeg synes at du skal centrere banneret og nyhedsboksen. Vælg en anden baggrund, en solid baggrund hvis ikke hvid så en i hvertfald en lys farve.
Menuen virker ok, giver et godt overblik.  Jeg mangler lidt en forklaring om siden, på forsiden. Altså hvor du skriver lidt om hvad der er på din hjemmeside.
8@13