Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:09 Der er 76 kommentarer

Et Tilfælde? Måske!

Fortæl mig lige om alt det her ligner et tilfælde
O.K., her kommer det.

Datoen for angrebet: 11/9 - 1 + 1 + 9 = 11
September d 11 er den 254 dag på året: 2 + 5+ 4 = 11
Efter September d 11 er der 111 dage tilbage af året.
119 er områdenummeret til Iraq/Iran. 1 + 1 + 9 = 11
Twin Towers - som står ved siden af hinanden, ligner et 11 tal.
det første fly som ramte tårnene var Flight 11

State of New York - den 11 Stat som blev tilføjet  Unionen
New York City - 11 bogstaver
Afghanistan - 11 Bogstaver
The Pentagon - 11 Bogstaver
Ramzi Yousef - 11 Bogstaver (Anklaget eller mistænkt
For angrebet på WTC 1993)
Flight 11 - 92 om bord - 9 + 2 = 11
Flight 77 - 65 om bord - 6 + 5 = 11

Og datoen 11/9 skrives omvendt i Amerika

9/11 = 911 som er alarmcentralen i USA

Er det ikke skummelt???
Avatar billede djeclemen Nybegynder
25. september 2001 - 20:12 #1
SKUMMELT
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. september 2001 - 20:12 #2
Meget!!!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. september 2001 - 20:13 #3
experten.dk - 11 bogstaver...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. september 2001 - 20:13 #4
Hvorfor har folk ikke noget bedre at tage sig til, Jeg finder sådan noget som dette MEGET usmageligt !
HAV DOG LIDT RESPEKT !

// Anders
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:14 #5
jeg er rigtig bange,, og se lige her
http://server2028.virtualave.net/fleka/evil.jpg
jeg ved ikke om den er rigtig,, men skummel er den!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. september 2001 - 20:15 #6
det jeg mener er at man kan finde sammenhænge i alt hvis man leder længe nok.
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:16 #7
det så rigtogt nok,, men man tror da lidt på at der er mere mellem himmel og jord
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
25. september 2001 - 20:19 #8
Vladimirr>> Bare fordi man skriver sådan noget har man de ikke mindre respekt for ofrene i usa!

Skal man så slet ikke snakke om det eller hvad??
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:20 #9
Godt Thoeger>>> det er jo blevet en del af ens hverdag, så hvis man ikke talte om det,  eller lavede lidt sjov engang imellem, vile man gå hen og blive tosset!
Avatar billede waldeinburg Nybegynder
25. september 2001 - 20:29 #10
Det ser ret syret ud det billede. Hvordan fandt du det? I samme directory ligger der nogle screenshots fra et billedbehandlingsprogram ... tankevækkende :)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
25. september 2001 - 20:30 #11
det billede var også på bagsiden af BT
Avatar billede djeclemen Nybegynder
25. september 2001 - 20:31 #12
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:32 #13
hvor henne!!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:32 #14
nu kan jeg godt se det,, det er fandme skummelt!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
25. september 2001 - 20:33 #15
der hvor røgen startet der er et hovde

det højhus der er tættets
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. september 2001 - 20:33 #16
hr_peki > Det billede er ægte nok, de viste det klip på CNN det er taget fra, og der var det også med...

Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:35 #17
jaooo,, jeg bliver sgu helt bange,, må heller ud og hamstre!!!
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 20:38 #18
hr_perki -> Hvis man leder længe nok er det jo altid muligt at finde noget...

vladimirr -> vil give thoeger ret...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. september 2001 - 20:39 #19
egede oa. > Jeg er bare ved at være træt af at møde det alle vejne....
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 20:41 #20
Det har du til gengæld fuldstændig ret i, at alt sammen skal smides herind, og så i op til flere eksemplarer, det er efterhånden ret irriterende...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:42 #21
jeg er træt af at der aldrig bliver \"grædt\" når folk udefra vesten dør, men lisså snart nogen fra amerika dør,, så er der fuldstændig kaos,,
med 2 * 500 minnutters stilhed,, selv bilerne på motorvejen stoppede op for at holde 2 min stilhed,, det synes jeg sgu er for meget!
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 20:44 #22
Det er også rigtig nok, men det er vel tildels mediernes skyld, desuden er det noget vi kan relatere/identificere os bedre med end bombningen af nogle som åbenbart alle bliver skåret over samme \"onde\" kam, og derfor af natur er onde...
Avatar billede vladimirr Nybegynder
25. september 2001 - 20:44 #23
Der er jo også nogle der har regnet ud at Bill Gates kan omregnes til 666 som symboliserer djævlen, og sådan kan man blive ved..

//Anders
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:46 #24
men her var der rigtig mange mange eksempler!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 20:46 #25
hr_peki >> Du er begyndt at blive ret så belastende at høre på, med alt dit ævl om WTC. Gå dog ud og byg et beskyttelsesrum i baghaven eller spild din tid på noget andet...
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 20:47 #26
Han er den eneste sympatiske person i firmaet :)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:48 #27
hvem,, og hvilket firma??
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 20:49 #28
Bill Gates, firmaet hedder vist Microsoft
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 20:50 #29
hr_peki >> For øvrigt, der er jo ingen der tvinger dig til at sympatisere med USA, dvs. deltage i højtidelighederne omkring terrorangrebet...
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 20:50 #30
jes -> Og selvom det var overnaturlige kræfter, så ville det jo stadig ikke betyde noget, så var det jo bare Gud (i kristendommen har vi kun én gud *S*) der lige ville fuldende situationen, sætte prikken over I\'et altså, sådan at vi havde noget at tage os til ;-)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:51 #31
nåh jo,,,jes>>> der er der ingen som har bedt dig høre efter,, er der en som sidder med en pistol i hovedet på dig, og siger at du skal lyttet til dig..

Man har da vel lov til at sige sin mening! i lille \"demokratiske\" Danmark

HA HA HA HA HA HA HA HA
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 20:52 #32
egede >> Ja, det er en anden side af sagen. For selvom det viste sig at kunne spores tilbage til Nostradamus, selvom røgen der lignede et dødningehoved var sand, selvom der er sammenhæng i de facts hr_peki nævner, så ville det jo ikke betyde en rygende fis - det gør jo ikke nogen forskel...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 20:52 #33
hr_peki >> Skrig du bare op alt det du vil - fik bare lige lyst til at give udtryk for den generelle mening for alle dem, der har læst dine indlæg...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:54 #34
S-Følig, gør det da ikke,, eller måske gør det,, man ved jo aldrig om vi bare er et lille stykke af en større mystik.
Det ville i hvert fald forklare en del!!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 20:55 #35
Hvad ville det forklare? Ville du leve lykkeligere, hvis du vidste, at Nostradamus havde forudsagt alt det her?
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 20:55 #36
jes ->Nope, det ændrer ikke en sk*d, men altså, det er jo sådanne små projekter mange godt kan lide at sidde at gruble med...
Jeg syntes egentlig også at det er meget sjovt, men jeg lægger ikke så meget andet mere i det end tilfældet...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:56 #37
Jes>>> jeg er da ligeglad,, er du da pludselig belevt fortaler for alle,,, begynd du på en underskrifts indsamling,, og hvis du får over 30,, så skal jeg nok melde mig ud af Eksperten!!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 20:58 #38
hr_peki >> Det er lige før jeg kunne finde på det, men i modsætning til visse andre, har jeg noget at bruge min tid til - så det bliver ikke lige i dag...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 20:59 #39
så prøv,, havd bruger du ellers din tid til,, at se på dyresex!!!
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 21:01 #40
hr_perki -> Sjov idé med den røde tekstbox på dit minisite, prøv lige at ændre tekstfarven lidt ikke ;-)
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:02 #41
ellers så giv mig navnet på en anden hjemmeside, med Ekspertens kvaliteter, som også \"Accepterer\" andet end Computere, men jeg tror altså at der er rigtig mange her som synes at så noget her mystik er meget sjovt, og spændende!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:02 #42
Fuck, du gættede det - jeg har et værelse kun til at opbevare alle mine skumle hesteluder-film i...

Tror du selv???

Tjaa, jeg går faktisk og har et liv - dvs. beskæftigelse (gymnasieelev samt fritidsjob), en del venner og generelt har det fedt...

Må lyde som en fjern verden for en som dig...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:03 #43
EgeskovMafia>>>>>> ja ik,, ha ha ha, det er et stykke tid siden,, skulle lige prøve,, men har helt glemt den!
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:04 #44
Jessica>>>> ha ha ha ha,, troede du,, jeg har et dejligt liv,, men dit liv må til gengæld være rimeligt kedeligt,, en (del) venner ha ha ha,, det betyder at du ingen har!!!!
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 21:04 #45
er det mig der er egeskovmafia?
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:05 #46
hr_peki >> Nææ, egentlig ikke - ville bare ikke virke alt for socialt overlegen - men det ved jeg da til næste gang...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:06 #47
>egede>>> ja!
Avatar billede egede Nybegynder
25. september 2001 - 21:07 #48
hr_perki -> ok :)

Skulle i ikke bare stoppe nu?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:07 #49
Jessica>>> uhh store ord,, men lad lige vær med at tale ned til folk,, for hvis vi sammenlignede vores liv,, så ville jeg være en megastor konkurrent for dig!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:09 #50
Det hedder \"konkurrent til dig\", ikke \"for dig\".

Anyway, hvis ud virkelig havde sådan et fedt liv ville du:
a) Ikke sidde og studere de nærmere detaljer vedr. USA-krisen
b) Ikke prøve at overbevise mig om, at du har et federe liv end mig...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:11 #51
Og hvorfor kalder du mig egentlig Jessica

Nååå, fordi det minder om Jes - ah ha ha ha, hvor er du altså bare skør...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:11 #52
jeg prøver ikke at overbevise dig, siger det bare så du ikke gør dig selv til grin,, hehe..

Hvad kan man ellers lave på denne her tid, andet end at se Popstars, og jeg behøver ikke at finde informationerne om USA krisen,, de kommer til mig...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:12 #53
hr_peki >> Nå, du har måske kun TV2??? Tjoo, jeg kunne da finde på mange andre ting - f.eks.... Nå jo, snakke med sine venner...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:13 #54
de sidder her med mig,, sig goddag, Til Peter, dennis, Mohammed og Darko.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:15 #55
hr_peki >> Fedt - de kan ikke være nogen særlig fede venner, når alt I kan finde på er at sidde og surfe på eksperten...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:16 #56
Ha ha ha!! vi ser su da pigerne på POPstars,,, så sidder jeg bare og atger pis på jer samidigt!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:18 #57
hr_peki >> Dårlig smag har han også...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:19 #58
Jessica>>> Når ja du er jo til drenge,, nu spiller du lidt for smart,, siger at de piger er grimme,, nogle af dem er,, men der er fandme mange søde piger iblandt dem!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:20 #59
hr_peki >> Whatever...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:20 #60
hr_peki >> Hvorfor går du ikke ud og snakker med nogen piger in real life i stedet?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:21 #61
jessica>>> seslev,, whatever er noget bøsser og piger siger,, ha ha ha Busted
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:22 #62
Det skal nok passe...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:23 #63
Det værste ved denne her diskussion er at du ikke har nogle holdbare argumenter - det du fyrer af er bare generelt plat...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:24 #64
Jessica>>>>> hvorfor tror du at man ingen kæreste har ,eller at man ikke tør at tale med piger bare fordi man ser Popstars,, jeg tror sgu at det er noget 98% af Danmarsk drenge gør!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:24 #65
Anyway, du har stadig ikke svaret mig på hvorfor du ikke kan få piger...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:28 #66
Jessica>>>> hvad har jeg ingen argumentar for,, der var jo ikke nogen rigtig diskution. du har da lige så lidt argumenter, din kegle!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:33 #67
Til det med, at 98% af danmarks drenge ser popstars :

Ja, måske i de kredse du færdes - de fleste af dem jeg går iblandt har bedre ting at tage sig til...

Til det sidste:

Se - der gør du det igen. Kalder mig en kegle, det er jeg sgu\' ligeglad med - men hvorfor?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:36 #68
Jessica>>> hvorfor tror du,, du sidder og siger at jeg ikke kan score!!

ensbetydigt, med at jeg er grim eller dum!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:38 #69
hr_peki >> Jeg kan af gode grunde ikke sige, om du er grim. Men den intelligens du har udvist i ovennævnte diskussion kunne godt tyde på, at du har lidt svært ved at fange hunkønnenes opmærksomhed
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:39 #70
ha ha ha,, jeg har fået taget en IQ test og fin en score på 233 så helt dum er jeg ikke!

Men andet kan siges om dig!!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:41 #71
Ok, lev du bare i troen.

Hvis du virkelig var så klog ville du vide, at en IQ på over 200 ikke kan måles. 200 er det ultimative geni - og derover er ikke muligt at sætte tal på...

Så nej, jeg tror ikke på dig...
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:42 #72
ha ha ha ha!! du er ikke helt dum,, men jeg er faktisk klog, Og når du siger det ovenover,, hvad hentyder du så til!!!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:43 #73
Siger hvad? Det med IQ over 200 eller det med, at du er uintelligent?
Avatar billede hr_peki Nybegynder
25. september 2001 - 21:44 #74
det sidste,, IQ\'en var bare for sjov!
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:51 #75
Sidder og leder - kan ikke finde ressourcen hvor jeg har læst det - men det er almindeligt kendt, at en IQ på >200 ikke er umiddelbart målelig. Her er et lile paste fra Mensa.dk, som kan give dig et fingerpeg:

Q: Kan man få oplyst sin raw score på testen?

A: Efter test får du ikke oplyst din raw score, men det interval din IQ ligger indenfor. F.eks.:
148-155 = de øverste 2 % af befolkningen
>155 = den øverste 1% af befolkningen
Heller ikke selvom du gør opmærksom på, at du tager testen med det formål at få oplyst din raw score, kan det lade sig gøre. Mensas metode til gennemførsel af testen ligger fast. Du må finde et andet sted at tage testen evt. hos en psykolog eller en privatpraktiserende psykiater.

Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. september 2001 - 21:51 #76
Anyway, hav et godt liv - nu går jeg...