Avatar billede ionman Nybegynder
25. september 2001 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

switch min: 18 port

jeg skal have en switch med minium 18 porte og til en rimmelig penge, 10/100 Mbit selvfølgelig. jeg har været inde på edbpriser og se og der svinger priserne meget op og ned. hvilken en er bedst og hænger pris sammen med kvalitet. jeg har hørt at D-links switch er ret god, passer det?
hvilken forskel er der på D-links switch model  DES-1024R+  og Amigo model  ALW-3024? udover prisen

Avatar billede fido82 Nybegynder
25. september 2001 - 17:19 #1
D-link er kvali, har selv haft en, sårn en kan du roligt købe!!!!
Avatar billede reptile Nybegynder
28. september 2001 - 08:31 #2
Jeg har selv en D-link 8ports 10/100Mbit switch og den kører kanon! Hvis det var mig, ville jeg købe D-link DES-1024R+ da D-link er kendt for kvalitet. Jeg siger ikke at den anden er dårlig, men jeg har sq aldrig hørt om det mærke...

OK.. D-link koster 1400kr mere, men hvis du alligevel har pengene så hold dig ´til den..

Just my opinion...
Avatar billede sorensen79 Nybegynder
28. september 2001 - 10:26 #3
Davs...
For et år siden stod jeg selv for at skulle købe en 18 ports switch... Jeg var også meget i tvivl, men jeg endte med at købe  LEVELOne.
En udemærket switch, men lidt hamber i prisen (dengang).