Avatar billede colt-markey Nybegynder
25. september 2001 - 12:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Databaser

Kan jeg have en database hos Whitehat.dk og bruge den hos mit eget domæne ( www.teamtmd.dk ) Hvis i forstår hvad jeg mener :D
Avatar billede limemedia Nybegynder
25. september 2001 - 12:09 #1
normalt nej, men det kommer an på hvordan den er sat op hos whitehat
Avatar billede colt-markey Nybegynder
25. september 2001 - 12:13 #2
Jeg har brugt PHPMYADMIN og lavet nogle fede tabeller osv.. men kan jeg hente dem så min \"egen\" side kan bruge dem ?
Avatar billede coderdk Praktikant
25. september 2001 - 12:18 #3
Du kan bare bruge phpMyAdmin til at dumpe data og struktur - det kan du bruge på din egen server :)
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
25. september 2001 - 12:55 #4
Det mener jeg ikke... hos Whitehat.dk har du jo din db sat op som \"localhost\".... desuden har de fleste udbyder (fx whitehat.dk) lukket for udekommende bruger på databasen. Dvs. at du ikke kan åbne forbindelsen til database på whitehat.dk fra www.teamtmd.dk :(

::sunlock.dk::
Avatar billede colt-markey Nybegynder
25. september 2001 - 13:15 #5
Problemet er at jeg ikke kan komme ind på
mysql.freepaq.dk ... Kan man bruge et FTP prg til det eller  er der et Specielt prg ?
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
25. september 2001 - 14:38 #6
mysql -h mysql.freepaq.dk -u

Forudsat at du har mysql lagt ind på din computer og du står i mysql/bin på din maskine.

::sunlock.dk::
Avatar billede colt-markey Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:48 #7
Jeg fandt selv ud af det...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
02. oktober 2001 - 21:02 #8
...og det var?

::sunlock.dk::