Avatar billede aagerup Nybegynder
25. september 2001 - 09:48 Der er 3 kommentarer

Driver eller udvidelse til Ethernet CS twisted pair-card

Jeg søger fortsat noget der kan få mit ethernet Cs twisted pair-card til at \'funke\'?

En hotline mand har sagt at jeg skal have en driver, et andet sted læser jeg at det handler om nogle særlige Udvidelser og så hører jeg også, at det nødvendige software til kortet simpelthen bare skal ligge på system CD\'en - 8.6 installeret på en gammel 5200 perfoma.

Nogle gode råd?

vh
Aagerup
Avatar billede aagerup Nybegynder
25. september 2001 - 10:13 #1
Sidste nyt: Jeg har fundet en artikel på Applecare KnowledgeBase ExpertSearch, article ID: 26052
titel:
Power Macintosh G3 Ethernet (Built-In) Driver Document and Software

Artiklen beskriver mit problem og min fejlmelding.

Det må betyde at jeg allerede har en driver liggende i min Udvidelsesmappe - men altså den fejlskabende version 2.0. I artiklen anbefales det  (G3\'ere) at bruge den nyere 2.0.1.

Men hvad med mig og min gamle 5200 og system 8.6 ? Kan jeg bruge 2.0.1 ?

hjælp.... for 12. gang

vh
Aagerup
Avatar billede bamzen Nybegynder
31. oktober 2001 - 15:25 #2
Det ville jeg prøve...... lav eventuelt en backup af din gamle udvidelse installer den nye... Herefter kan du, hvis din maskine brokker sig, holde shift ned mens du starter, og så komme ind og fjerne den igen ;-)
Avatar billede f990634 Nybegynder
28. januar 2002 - 19:54 #3
Der skulle på OS8.6 ligge en driver til et CS ethernetcard, jeg har selv et csll i min pm6500. Hvis dette ikke er tilfældet så prøv at installere alle de drivere der følger med os8.6 og så brug udelukkelses metoden. Dette kan osse virke på tredjeparts netkort.