Avatar billede akira911 Nybegynder
25. september 2001 - 08:38 Der er 4 kommentarer

Problem med apache !!!

Jeg har et problem med mit apache !!
Min \"rand\" og \"array\" funktion i php virker ikke som de skal !!!

jeg håber at der er nogen der kan hjælpe !!

Avatar billede superib Nybegynder
25. september 2001 - 08:59 #1
Kunne man få lidt flere detaljer? :)
Avatar billede benzon Praktikant
25. september 2001 - 12:54 #2
Tror måske det har noget med din Php at gøre i stedet for *lol*
Avatar billede milpoer Nybegynder
25. september 2001 - 21:01 #3
Opret spørgsmålet under Programmering:PHP det er der det høre hjemme og du for langt bedre hjælp.
Avatar billede akira911 Nybegynder
26. september 2001 - 00:08 #4
hmmmmm DOOOHHHH man jeg troede at det var apache men nu kan jeg da godt se at det er mit php at der ik er som det skal være !!!
men tak afligevel !!!