Avatar billede cool-wil Nybegynder
25. september 2001 - 00:04 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

maskot til nyt internet site

Vi skal bruge et tegnet billede af en hund med et brev i munden. Hunden skal være i en tegnestil der enten er eller ligner noget der laves i et 3D program - altså ikke naturlig, men heller ikke for flad.

Figuren skal være 3D og vende hovedet nedad til højre og stikke brevet fremad.

Det er sådan set de eneste krav. Hunden skal være så simpel som mulig, stilren og sød uden for meget pjank.

Er det muligt?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
25. september 2001 - 00:08 #1
det må godt være i stilen med en beagle hund,eller noget over i den race

wil/
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
25. september 2001 - 00:30 #2
Jeg foreslår at I sender min ven Thomas en mail.
Han er kneppel-hård til at tegne i hånden(har tegent cover til mit bands 2 tidligere demoer...)
I kan maile ham på denne mail og bare sig at det er mig der har \"sendt Jer\"

Thomas Gorell : Gorell@tdcadsl.dk

Venlig Hilsen
Kristian Bjørn
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2001 - 01:26 #3
nu har jeg ikk selv forstand på 3D programmer - men jeg tror sq at der skal smides penge i gryden her.
Især når det ovenikøbet lyder som om det er en kommerciel side.

POPCORN\'et :)
Avatar billede gigas Nybegynder
25. september 2001 - 12:10 #4
jeg kan godt begynde at lave noget... men ja der skal nogle gryn på bordet... du kan se min hjemmeside www.Gigasus.com og glo under mine billeder...
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. september 2001 - 15:26 #5
Kig på www.misskat.dk hun kan helt sikker hjælpe dig! Hun er sku en af de bedste!!
Avatar billede cool-wil Nybegynder
25. september 2001 - 15:55 #6
så stopper vi:-)
jeg har fundet en, og det var ikke via eksperten, så jeg lukker ned

btw, så er ham der har lavet det, slet ikke her på e.dk

wil/
Avatar billede Kengun Praktikant
25. september 2001 - 18:37 #7
Da kan du kanskje vise os hva du har fundet???
Avatar billede cool-wil Nybegynder
25. september 2001 - 22:01 #8
det er hemmeligt indtil vi har startet op, da siden ikke må sez endnu
Avatar billede dennism Nybegynder
26. september 2001 - 15:09 #9
HVad mener du når i siger \'btw\' ?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
26. september 2001 - 18:05 #10
by the way= btw dennism
Avatar billede dennism Nybegynder
26. september 2001 - 19:29 #11
Og hvad mener man når man siger by the way ?
Jeg er ikke så god til Engelsk ;-)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
26. september 2001 - 22:31 #12
by the way> forresten:-)

Avatar billede dennism Nybegynder
27. september 2001 - 07:44 #13
Tak!