Avatar billede jan-sch Nybegynder
24. september 2001 - 20:00 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Centrere ... RIGTIG LET

Hej hvordan kan man centrere en side, giv lige en html kode!
Avatar billede hotpop Novice
24. september 2001 - 20:01 #1
forkert kategori!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:02 #2
<p align=\"center\">
Side
</p>
Avatar billede jan-sch Nybegynder
24. september 2001 - 20:03 #3
TAK for hjælpen!
Avatar billede klausknudsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:04 #4
<html>
<body>
<center>
indhold
</center>
</body>
</html>
Avatar billede Dominix Novice
24. september 2001 - 20:04 #5
Hvorfor skal folk whine over at et spm er kommet i en forkert kategori .. jeg fatter det ikke, vi laver jo alle fejl .. ellers ville eksperten jo ikke være til ...
Avatar billede hotpop Novice
24. september 2001 - 20:06 #6
ays> Det sker bare for tit!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. september 2001 - 20:06 #7
\"Centrere en side\" ?? <p align=\"center\">Side</p> Hmmm...
Avatar billede Dominix Novice
24. september 2001 - 20:27 #8
Jamen for fanden .. hvorfor er det et problem .. kan man ikke bare være irriteret hjemme ved sig selv?? Det er sguda ikke noget problem
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:32 #9
Takker for point...
Avatar billede hotpop Novice
24. september 2001 - 20:35 #10
ays> Hvis jeg vidste noget om html ville jeg nok abonnere på den kategori ikke sandt? Det gør jeg IKKE ofg så er det irriterende at 25% af spm i fri debat rent faktisk hører til i en anden kategori!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:36 #11
->Hotpop

De prøvede jo ikke på at snyde...det gør da ikke så meget...slap nu af.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:36 #12
Fri debat er vel alt muligt! - også HTML!
Avatar billede kapla Nybegynder
24. september 2001 - 20:38 #13
johannielsen>>  KUN hvis der ikke er en passende kategori, som der ikke er i dette tilfælde.
Avatar billede kapla Nybegynder
24. september 2001 - 20:39 #14
Som der er i dette tilfælde
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:40 #15
Jaja...det er da ikke noget at hidse sig op over...det er jo en uvidende wannabie! Men ok, hvis eksperten skal forblive seriøs, må man slå hårdt ned på syndere!
Avatar billede hotpop Novice
24. september 2001 - 20:40 #16
ja men når kategorien er der til det - læs dog hvad jeg skriver! Jeg GIDER IKKE at modtage mails om, at nu har den og den, oprettet spm i fri debat - så klikker man spm frem og så er det et der ikke hører til i den kategori. Det er DET jeg er iriteret over + at HTML skal oprettes i den dertil hørende kategori, det er der ingen tvivl om!
Avatar billede dar Nybegynder
24. september 2001 - 21:18 #17
hotpop>> ENIG! HØRT! Jeg abonnerer også på kategorien \'Elektronik\'. Hvis nu den handlede om det den burde, kunne den jo være meget sjov. Men jeg har i al dens levetid ikke set _eet_ eneste spørgsmål der handler om det! Der er om printer-drivere, skærme og alt muligt andet. Ja computere er vel også elektronik, men der er sgu næsten en kategori til hver eneste del i en pc snart! Aligevel havner de _ALLE_ andre steder _KONSEKVENT_!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
24. september 2001 - 21:20 #18
dar>> Ja, og lige netop i Fri debat.