Avatar billede sploof Nybegynder
24. september 2001 - 16:56 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke komme ind på www.genovix.com

Jeg har et problem....

Jeg har for ca 3 uger siden kunne logge ind på www.genovix.com uden problemer, men ligepludselig så kan jeg ikke komme ind på siden mere!? Det er nu ca. 3 uger siden og alle som jeg spørger kan sagtens komme ind på siden uden problemer...Jeg har prøvet at komme ind på siden flere gange om dagen, opdatere siden flere gange...men intet hjælper! Jeg ved godt at deres server er langsom men jeg burde kunne komme ind på den!

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig!!!!!
Avatar billede zteven Nybegynder
24. september 2001 - 16:59 #1
Hvilken browser bruger du?

Har du prøvet at slette din cache?
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. september 2001 - 16:59 #2
sprinter ind på siden uden problemer
Avatar billede skwat Praktikant
24. september 2001 - 16:59 #3
prøv http://63.119.175.15 Hvis det virker så skriv til din ISP og sig at de er nogle fjolser
Avatar billede zteven Nybegynder
24. september 2001 - 17:00 #4
skwat > den ip virker ikke
Avatar billede sploof Nybegynder
24. september 2001 - 17:07 #5
Jeg bruger INTERNET EXPLORER > ADSL PRO@access 256/256...Hvad er CACHE???
Avatar billede zteven Nybegynder
24. september 2001 - 17:08 #6
Cache er at din browser gemmer alle sider du har været inde på...
Avatar billede zteven Nybegynder
24. september 2001 - 17:09 #7
gå i tools (værktøjer) -> internet options (internet indstillinger) -> tryk på delete files (slet filer) så er cachen fjernet!
Avatar billede sploof Nybegynder
24. september 2001 - 17:13 #8
Jeg har lige installeret Windows XP, men siden virkede heller ikke før da jeg havde Windows 98... Og \"gå i tools (værktøjer) -> internet options (internet indstillinger) -> tryk på delete files (slet filer) så er cachen fjernet!\" virkede ikke...
Avatar billede zteven Nybegynder
24. september 2001 - 17:14 #9
nå, er det ie 6.0 du bruger?
Avatar billede sploof Nybegynder
24. september 2001 - 17:17 #10
ja det er IE 6.0 er det da et problem??
Avatar billede zteven Nybegynder
24. september 2001 - 17:19 #11
måske. IE 6.0 er i hvertfald den dårligste browser nogensinde.

Måske er det xp der har et problem?

Har du prøvet at sætte dine sikkerheds indstillinger lidt lavere? (Ved i hvertfald at den havder cookies)
Avatar billede sploof Nybegynder
24. september 2001 - 17:25 #12
Det er jo \"nok\" ikke IE 6.0...jeg installerede XP igår og har kørt med WIN98 før med IE 5.5 eller 5.0    Det med Sikkerheden virkede ikke
Avatar billede zteven Nybegynder
24. september 2001 - 17:26 #13
ok... så kan jeg vist ikke hjælpe dig... men jeg forsøgte da...
Avatar billede sploof Nybegynder
24. september 2001 - 17:28 #14
Ja mange tak for at du gad! Jeg må prøve nogle andre så!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
24. september 2001 - 17:31 #15
Jeg bruger XP UK og jeg kan komme ind på den side..
SPOOf..
Må jeg anbefalde dig at skifte browser til NETSCAPE 6,1...?
ftp://ftp.netscape.com/pub/netscape6/english_uk/6.1/windows/win32/N6Setup.exe
Avatar billede -onslow- Nybegynder
24. september 2001 - 17:35 #16
Kan dog også komme ind på den i explorer
Avatar billede sploof Nybegynder
24. september 2001 - 17:37 #17
-Onslow- >>> Ok, men kan jeg stadig bruge Outlook og diverse Explore programmer?
Avatar billede -onslow- Nybegynder
24. september 2001 - 17:39 #18
JA det kan du..
Avatar billede -onslow- Nybegynder
24. september 2001 - 17:41 #19
sploof>> Jeg bruger begge mine Browsere..
For nogle sidder vil bedst i Netscape og andre i Explorer..
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. september 2001 - 22:04 #20
De fleste er best i IE - men det er også mest fordi folk optimere siderne til den mest brugte browser...

Jeg kan så ikke være enig med zteven om at IE6 er den værste browser.... at installere NT4 server og så bruge IE2 - det er noget skummelt noget!!