Avatar billede mac_cab Nybegynder
24. september 2001 - 14:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SCSI ID til Plextor CD-Rom...

Jeg skal bruge et diagram/opsætning på hvordan jeg sætter min Plextor ULTRAPlex40Max(PX-40TS) til SCSI ID = 3
Avatar billede langben Nybegynder
24. september 2001 - 14:53 #1
Det gøres fra din scsi-controllers bios. Er den fra adaptec plejer man at skulle trykke control+a under opstart. I menuen kan du så indstille id på dine forskellige scsi-enheder.
Avatar billede makse Nybegynder
24. september 2001 - 14:57 #2
Sæt en jumper på Pin1 og på Pin2. Pin3 skal der ikke sidde en jumper.
Avatar billede makse Nybegynder
01. oktober 2001 - 16:30 #3
Takker for point. :)