Avatar billede darkside Nybegynder
24. september 2001 - 14:25 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hva sker der her??

Hva forsvinder alle spørgsmålene idag eller er den en Admin der er i slette humør?

/DarkSide
Avatar billede disky Nybegynder
24. september 2001 - 14:26 #1
enten det, eller serveren har besøg af en håndfuld bugs.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. september 2001 - 14:26 #2
Bare en person der ikke kan finde ud af hvad eksperten.dk er til for :o)
Avatar billede dj_dark Nybegynder
24. september 2001 - 14:29 #3
Kan jeg ikke finde ud af hvad den skal bruges til?? du er da for lam at høre på!!!
Avatar billede darkside Nybegynder
24. september 2001 - 14:31 #4
Hm nu kender jeg dj dark, og jeg ved at det drejer sig om salg af en LAMINERINGS Maskine, hva er det ulovligt ved sådan en?
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. september 2001 - 14:32 #5
Du sidder og tilbyder at udføre kriminelt arbejde her på Eksperten! Det er ikke meningen med stedet!!
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. september 2001 - 14:33 #6
Det var ikke hvad han tilbød at gøre i spørgsmålet Id-kort...

Avatar billede dj_dark Nybegynder
24. september 2001 - 14:34 #7
Det var sq da en joke meen jeg nåede ikke at skrive mere inden det blev lukket
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. september 2001 - 14:35 #8
yeah right..
Avatar billede darkside Nybegynder
24. september 2001 - 14:37 #9
maverick_quazary, du er sq da en fucking nar.!
Det med at min m8 kunne lave falske ID kort var en joke, fat det da.!!!!
Avatar billede dj_dark Nybegynder
24. september 2001 - 14:37 #10
Mmmm jeg vil sq da ikke sidde og tale frit om jeg kan lave kørekort hvis jeg kunne.....FJOLS.....
Avatar billede darkside Nybegynder
24. september 2001 - 14:38 #11
fucking newbie!!!
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. september 2001 - 14:38 #12
Drop dog din flaming!

Det lød ikke særligt meget som en joke, og da slet ikke da han efterfølgende er desperat efter at komme i kontakt med biver.dk.

Sæt dog den lamineringsmaskine i dba.dk

/MaverickQuazary
Avatar billede dj_dark Nybegynder
24. september 2001 - 14:41 #13
Hvorfor dog det???
Og lige en anden ting så kan man heller ikke lave kørekort med en laminering`s maskine
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. september 2001 - 14:42 #14
Nej, men på det tidspunkt hvor du sagde du kunne lave et falsk kørekort, var lamineringsmaskinen endnu ikke kommet på tale!

Avatar billede dj_dark Nybegynder
24. september 2001 - 15:27 #15
NEJ men så fat det da jeg ikke kan lave dem og hvis jeg kunne ville jeg sq da ikke reklamere med det herinde VEL!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede darkside Nybegynder
24. september 2001 - 15:40 #16
Lukker
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
24. september 2001 - 16:55 #17
Jeg kan da ikke vide hvor dum du er, og med det sprog du bruger, kommer jeg ærligt talt i tvivl om hvad du ville og ikke ville gøre...