Avatar billede beanworld Nybegynder
24. september 2001 - 13:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Holdbare CD[R] - Hvilke kan tåle nogle knubs?

Hej!

Jeg skal bruge nogle CDer til at brænde på til et elevrum, derfor skal de kunne holde til noget, altså kunne klare nogle ridser osv. Hvilke vil i anbefale mig? De skal ikke koste en bondegård....
Avatar billede zed_one Praktikant
24. september 2001 - 13:49 #1
synes godt om Kodak CD-R Ultima ..og de koster ik en bondegård men er heller ik de billigste
Avatar billede zenjiin Nybegynder
24. september 2001 - 13:54 #2
Kodak\'s CD\'er kører også nærmest en \"udsalgsturné\" så se dig godt om der er stor prisforskel. Sammenlign evt. med edbpriser.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2001 - 13:55 #3
Du skal købe BASF med keramisk overflade. De koster ca. 10 kr/stk, men de kan stort set ikke ridses pga. overfladen.
Avatar billede beanworld Nybegynder
24. september 2001 - 14:13 #4
Nogle der ved noget om PSX CDer....?