Avatar billede mcergud Nybegynder
24. september 2001 - 13:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tegne-program

Jeg vil gerne have noget HJÆLP!

Jeg er ved at lave et tegne program på den skole jeg går på, men der er nogle functioner jeg gerne vil have med.

F.eks
Box
Circle
indsættelse af text
Fill
Slet
klip og indsæt
Line
OSV.

Er der nogle der kan hjælpe????
Avatar billede wilco Nybegynder
24. september 2001 - 13:40 #1
med hensyn til cirkler o.s.v.

prøv at kikke nærmere på shape og evt. draw funktionerner.

med hensyn til klip og klistre er der som regl en metode til det på det på gældende image/picture box

/wilco

Avatar billede mcergud Nybegynder
24. september 2001 - 13:44 #2
Åhhh!

Hvad med LINK\'s til side hvor der er nogle programmer som jeg kan bruge til mit program.
Avatar billede wilco Nybegynder
24. september 2001 - 14:41 #3
More information: This demo program illustrates an elegant solution for any program that relies heavily on graphics methods such as circle and line. It uses Arc, Box, Circle, Line, and Ellipse classes, all of which derive from the abstract class GraphicObject. This is a good application for anyone who want to learn more about graphics methods and/or implementing interfaces in Visual Basic.

http://www.freevbcode.com/ShowCode.Asp?ID=594

/Wilco

Avatar billede coldray Nybegynder
26. september 2001 - 12:22 #4
mcergud>> kontakt mig på icq: 22251144 senere idag..skal lige hjem, der har jeg en kode som kan hjælpe dig..!!
Avatar billede mcergud Nybegynder
26. september 2001 - 13:55 #5
Ingen Internet der hjemme så Ingen icq
Avatar billede mcergud Nybegynder
27. september 2001 - 10:13 #6
Det tegne-program jeg er ved at lave skal virke på sammen måde som når man indsætter noget text i Paint eller en box i Paint.
Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:57 #7
jeg fandt et rimlig godt et tidligere i dag 10 min

-=Vanilla=-