Avatar billede ukh Nybegynder
24. september 2001 - 11:26 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

hjælp

er der nogen der kender nogle steder hvor man kan søge coder
Avatar billede wilco Nybegynder
24. september 2001 - 11:27 #1
Hvad er det helt nøjagtigt du mangler ?

/wilco
Avatar billede kisbye Nybegynder
24. september 2001 - 11:31 #2
f.eks. msdn.microsoft.com
Avatar billede ukh Nybegynder
24. september 2001 - 11:31 #3
et sted hvor jeg kan søge på fx. coden open og se hvordan den virker
Avatar billede kisbye Nybegynder
24. september 2001 - 11:34 #4
hvis du har MSDN Pakken installeret på din computer skal du bare markere \"Open\" og trykke F1 så får du en forklaring
Avatar billede wilco Nybegynder
24. september 2001 - 11:40 #5
Prøv det her link

http://search.microsoft.com/us/dev/default.asp?so=RECCNT&qu=open&qu=open&boolean=ALL&ig=01&i=19&i=21&p=1&nq=WITHIN&fqu=OPEN

og ellers har du den fulde VB dokumentation på den addresse som Kisbye skriver

/wilco

Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
24. september 2001 - 11:43 #6
du kan finde visual basic koder
på:
www.planetsourcecode.com
Avatar billede supermother Nybegynder
24. september 2001 - 12:36 #7
Avatar billede cellaneous Nybegynder
24. september 2001 - 13:39 #8
http://www.codehound.com/vb/ er super god, faktisk uundværlig, den finder links på alle mulige vb sider :-) jeg bruger den meget ofte

men hvis du er mere begynder og ikke altid ved præcis hvad du leder efter, er et andet godt link http://www.vb-helper.com/howto.htm med eksmpeler på det meste af småt og stort inddelt i sværhedsgrader.