Avatar billede jgc Nybegynder
08. februar 2000 - 12:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Size faneblad (download søges)

Jeg har geninstalleret NT og desværre glemt hvor jeg fandt en lille "Size" utillity. Er der nogle her der kan finde den?
Den er vist nok skrevet af en franskmand. Den lægger sig som et faneblad i en mappes egenskabsark, og viser mængden af data i alle undermapper i en træstruktur.

Jeg har været rundt på en del danske NT-sider - men kan altså ikke finde noget.
Avatar billede liljeroth Nybegynder
15. februar 2000 - 10:31 #1
Nær du finder det vil jer gerne have en kopi, om muligt. jeg har selv ledt efter det, dog uden held..
/liljeroth
Avatar billede jgc Nybegynder
09. april 2000 - 22:59 #2
Jeg fandt det selv, på AODs CD-rom for Marts2000. Kan desuden downloades på hjemmesiden http://www.essi.fr/~berger/Windows/softwares.html - sammen med diverse andre freeware utilities.
Avatar billede jgc Nybegynder
14. november 2000 - 14:03 #3
Adressen er flyttet - det nye link er her:
http://space.dolphin.free.fr/Windows/index.html