Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
23. september 2001 - 20:04 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Tysk

Er der en der vil rette denne aflevering:

Er arbeitet langsam und gründlich. Heute habe ich 10 stunden gearbeitet. Damals arbeiteten die Zeit für uns. Hast du Martin gefragt? Jah, aber er hat noch nicht geantwortet. Geld bedeutet viel, aber nicht alles. Wartet ihr, bis sie kommen? Mann vermutet, dass es passt. Die Reise hat viel Geld gekostet. Wo habt ihr das Auto mietet? Sie arbeiteten rund um die Uhr. Die Sonne blenden uns. Hier endet die Autobahn. Alles reden durcheinander. Sie flirten immer mit Thomas.

Mvh Kasper
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. september 2001 - 20:09 #1
Hvad fanden har det med kategorien og gøre ?

Fatter folk ikke at eksperten er et IT-Forum, hvis man har andre spm så brug da fri debat!!!
Avatar billede jokn Nybegynder
23. september 2001 - 20:09 #2
Sej kategori ;-)
Avatar billede jokn Nybegynder
23. september 2001 - 20:10 #3
bjarke-b> freelance kan da også bruges... og når han nu har stillet det her, hjælper det ikke at bøffe ham for det... :)
Avatar billede husi Nybegynder
23. september 2001 - 20:13 #4
hvornår skal de afleveres ??
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
23. september 2001 - 20:14 #5
imorgen
Avatar billede goldduck Nybegynder
23. september 2001 - 20:16 #6
Oversat::

Han arbejder langsomt og grundigt. Idag har jeg arbejdet i 10 timer. Derefter arbejder tiden for os. Har du spurgt Martin? Ja, men han har endnu ikke spurgt/sagt. Mange har penge men ikke alle. Var i til hun kommer? Man siger at det passer. Rejsen har kostet mange penge. Hvor har i stillet bilen? De arbejder hele tiden. Solen blinder os. Her ender motovejen/Autobahn. Alle taler med hinanden. Hun flirte altid med Thomas.

Sådan!!

/g0ldDuCk
Avatar billede goldduck Nybegynder
23. september 2001 - 20:17 #7
Hehe! Klager modtages ikke ;-)
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
23. september 2001 - 20:26 #8
hehe den skal ikke oversættes men rettes ;o)
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
23. september 2001 - 20:27 #9
fx. hvilke gramatiske fejl er der osv?
Avatar billede little_john Nybegynder
23. september 2001 - 20:28 #10
Jeg har ændret et par småting i teksten, det er ikke meget..

Er arbeitet langsam und gründlich. Heute habe ich 10 Stunden gearbeitet. Damals arbeitete die Zeit für uns. Hast Du Martin gefragt? Jah, aber er hat noch nicht Geantwortet. Geld bedeutet viel, aber nicht Alles. Wartet ihr, bis sie kommen? Mann vermutet, dass es passt. Die Reise hat viel Geld gekostet. Wo habt ihr das Auto gemietet? Sie arbeiteten rund um die Uhr. Die Sonne blenden uns. Hier endet die Autobahn.

Alles reden durcheinander. (??  ved ikke helt hvad du mener)

Sie flirten immer mit Thomas. (ja, hvis der er flere af dem) Sie flirtet immer mit Thomas (hvis det kun er en der gør det...)

Little John
Avatar billede little_john Nybegynder
23. september 2001 - 20:35 #11
ups...  Geantwortet skal ikke være med stort..  Wartet Ihr bis...
Avatar billede goldduck Nybegynder
23. september 2001 - 20:44 #12
Uuups ;-) Det så jeg ikke ;-)

Rettet:

Er arbeitet langsam und gründlich. Heute habe ich zehn stunden gearbeitet. Damals arbeiten die Zeit für uns. Hast du Martin gefragt? Jah, aber er hat noch nicht geantwortet. Geld bedeutet viel, aber nicht alles. Wartet ihr, bis sie kommen? Mann vermutet, dass es passt. Die Reise hat viel Geld gekostet. Wo habt ihr das Auto mietet? Sie arbeiten rund um die Uhr. Die Sonne blenden uns. Hier endet die Autobahn. Sie flirtet immer mit Thomas.

**
Alles reden durch einandere ==
hvad mener du??

Er sq lidt rusten til tysk...
Men det skulle vist være det ;-)

/g0ldDuCk
Avatar billede little_john Nybegynder
23. september 2001 - 21:09 #13
Hov, faldt lige over en mere i min.. \"Wo habt Ihr das Auto gemietet\", Ihr med stort..
Avatar billede 1706 Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:16 #14
Til kasper

Jeg er tysker og har lige kigget på forslagene til din oversættelse. Der er lidt småfejl i dem alle sammen!!!

Prøv sådan her:

Er arbeitet langsam und gründlich. Heute habe ich zehn Stunden gearbeitet. Damals arbeitete die Zeit für uns. Hast Du Martin gefragt? Ja, aber er hat noch nicht geantwortet. Deld bedeutet viel, aber nicht alles. Wartet Ihr, bis sie kommen? Mann vermutet, dass es passt. Die Reise hat viel Geld gekostet. Wo habt Ihr das Auto gemietet? Sie arbeiten rund um die Uhr. Die Sonne blendet uns. Hier endet die Autobahn. Alle reden durcheinander. Sie flirtet immer mi Thomas.