Avatar billede htmlaga Nybegynder
23. september 2001 - 19:55 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Ny internetvirksomhed søger partner

Jeg er i øjeblikket i gang med at starte ny internetvirksomhed. Og søger derfor en eller flere partner(e).

Din opgave vil være at stå den programmerings- og til dels designmæssige udvikling. Mens jeg vil tage mig af det rent forretningsmæssige og design.

Krav: kendskab til PHP eller ASP samt alm. web-udvikling og design.
Løn: Andel i virksomheden på fulde højde med mig.
Indskud: der kræves intet økonomisk indskud, men et stort gå-på-mod.

Hvis du skulle være interesseret så skriv en mail med en beskrivelse af dig selv.

Med venlig hilsen
Rasmus Aagaard
ultraaagaard@sol.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 19:59 #1
Hvad er din baggrund for at starte, har du allerede nogle kunder og hvad er dit segment. Forventet indtægt det første år, forretningsmodel m.v. ?

Eller snakker vi en hobbybiks ved siden af noget andet ? Hvormeget satser du selv på det ?
Avatar billede jkmedia Nybegynder
23. september 2001 - 20:00 #2
info om virksomheden ønskes!
mail: jan@jkmedia.dk
Avatar billede sigski Nybegynder
23. september 2001 - 20:05 #3
også her ...css@affix.dk
Avatar billede cool-wil Nybegynder
23. september 2001 - 23:22 #4
oxo her
wil@talkzone.dk
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2001 - 00:25 #5
kan du ikke bare poste det her, eller smide et link?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
24. september 2001 - 08:42 #6
Samme spørgsmål som ljweb...
Avatar billede martin100 Nybegynder
25. september 2001 - 21:52 #7
ja...send noget mere info: Martin@2mwebdesign.dk
Avatar billede dennism Nybegynder
26. september 2001 - 15:09 #8
Også til mig webmaster@demaweb.dk
Avatar billede bentel Nybegynder
26. september 2001 - 15:22 #9
jeg, http://www.komputer.nu kunne godt være interesseret. Samarbejder med en masse ressourcer du måske kunne bruge. mail@komputer.nu      _nanna
Avatar billede dennism Nybegynder
26. september 2001 - 15:48 #10
Har i tænkt jer at sælge computer spil på jeres side ?
Hvis ja, så vil vi gerne være interesseret i at i kan sælge spil over vores side! (fodboldsiden.dk)

Hvad skal der være på jeres side ?
Avatar billede martin100 Nybegynder
26. september 2001 - 18:26 #11
--> BETNTEL  hvordan har du lavet menuen på denne hjemeside ?? http://www.joachimladefoged.com/  Har du icq ?
Avatar billede mrjowns Novice
29. september 2001 - 15:39 #12
martin100 >> Hele koden ligger der jo - det er jo bare at låne den!! :-)

--jowns--