Avatar billede enl Nybegynder
23. september 2001 - 18:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Linke dokumenter sammen

Jeg mangler et program der kan linke dokumenter sammen, lige som på en hjemmeside, hvor du kan springe frem og tilbage. dokumenterne kan være pdf,word,excel osv.
Det skal bruges i præsentationer a\'la powerpoint
Avatar billede enl Nybegynder
23. september 2001 - 18:45 #1
Jeg mener et jeg har set et pdf-program der kan gøre det, men kan ikke huske hvad det hedder
Avatar billede repsac Nybegynder
23. september 2001 - 18:47 #2
Aner det ikke, men prøv en gang at kigge lidt på www.download.com hvis du skulle blive helt desparat og du ikke kan finde noget som helst ... det er et forsøg værd ... :)
Avatar billede enl Nybegynder
09. maj 2002 - 14:22 #3
bruger Dreamweaver