Avatar billede drweberdk Nybegynder
23. september 2001 - 18:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Redigering i output fra mySQL

For at få fx. imagecopyresized() til at virke skal funktionen have et billede med en pointer til. Den kan jeg kun få til at komme hvis jeg lader den åbne en fil fra min hdd. Problemet er at alle billederne ligger i en database og derfor kan jeg altså ikke hente dem så jeg får en pointer på normal vis.

Er der nogen der kan hjælpe mig med denne puzzel?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. september 2001 - 23:40 #1
Hmm ... hvori liger problemet i at hente dataene, gemme dem i en midlertidig fil og bruge den til at få en image pointer fra ?
Avatar billede coderdk Praktikant
23. september 2001 - 23:49 #2
tdaugaard> enig
Avatar billede drweberdk Nybegynder
24. september 2001 - 00:00 #3
Det er også sådan jeg gør det nu, men man skulle jo tro at der var en mere rigtig måde at gøre det på...
Avatar billede drweberdk Nybegynder
24. september 2001 - 00:00 #4
men fuck fuck det...
Avatar billede myplacedk Nybegynder
24. september 2001 - 04:42 #5
Den mere rigtige måde er vel, at lade være med, at putte filer i databasen... :)

/Niels Andersen
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 04:44 #6
myplacedk:> Se det er så en anden side af sagen, hvilken vi kun kan være enige om :-)
Avatar billede drweberdk Nybegynder
24. september 2001 - 10:28 #7
Det er vedtaget =)
Avatar billede drweberdk Nybegynder
24. september 2001 - 10:33 #8
okay hvordan lukker man så lige spørgsmålet nu??
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 10:39 #9
Skriv selv et svar og accepter det.
Avatar billede drweberdk Nybegynder
24. september 2001 - 13:10 #10
Så lukker vi...