Avatar billede traded Nybegynder
23. september 2001 - 17:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vurder brugervenlighed

Hvad synes i om design og brugervenlighed på http://www.alljunk.dk , skal lige siges at siden har fået nyt design.. Jeg har set på min statistik at mine besøgende rimeligt hurtigt forsvinder igen, har i nogen ideer om hvorfor?
Avatar billede webshape Nybegynder
23. september 2001 - 17:19 #1
Jeg syntes persomligt at det er enorm ulækker side, så måske netop derfor forsvinder dine besøgende meget hurtigt...!!!
Avatar billede traded Nybegynder
23. september 2001 - 17:19 #2
På hvorfor en måde?
Avatar billede meno Nybegynder
23. september 2001 - 17:19 #3
ca kun 2 faver og et kedelig look
Avatar billede dr.truti Nybegynder
23. september 2001 - 17:20 #4
Jeg vil sige at din brugervenlighed er ikke så god... hvis jeg er på jagt efter Funny Film så kan jeg faktisk ikke finde dem bare spådan... og dit system med at man kan bladre mellem tilfældige billeder er ikke god... brugeren vil have billeder han kan vælge mellem forskellige kategorier. f.eks fik jeg nærmest et chok da jeg så denne dame med de mange hår på sin krop :)

Du skal prøve at besøge Demospasserne og se deres side layout.

Og det sidste:
Så skal du ikke være ved Free Paq de er ikke vildt gode og folk gidder ikke se på det lile banner øbverst :)

Truti [DK]
Avatar billede webshape Nybegynder
23. september 2001 - 17:20 #5
Og så kunne du måske dele dine billeder op i forskellige overskrifter???
Avatar billede dr.truti Nybegynder
23. september 2001 - 17:25 #6
OG FJERN DE BILLEDER MED ANIMAL XXX !!!!!!!!!!!!
Avatar billede dr.truti Nybegynder
23. september 2001 - 17:26 #7
som er på side 265 - 266
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. september 2001 - 18:02 #8
Opdeling i kategorier (som allerede nævnt).

Nogle af billederne giver bare ingen mening. Et af dem gav dog mening (en tegneserie) da jeg fandt den TO gange - den ene gang med PUNCHLINE !!

Mulighed for at bladre mellem billederne, uden at skulle tilbage til oversigten.

Bedre kvalitet på en del af billederne.

/Rob
Avatar billede webson Nybegynder
23. september 2001 - 18:47 #9
traded > har du selv lavet det der \"send picture script\" ?

eller kan jeg finde det et eller andet sted ?

ps: jeg er også hosted af freepag og har startet
    et freepaq support forum her www.musicman.dk/forum/index.php

hvis det skulle have interesse .:)
Avatar billede traded Nybegynder
23. september 2001 - 21:56 #10
Nej men jeg har nakket det et sted fra
Avatar billede traded Nybegynder
03. november 2001 - 15:51 #11
nå..
Avatar billede hobbez Nybegynder
03. november 2001 - 17:05 #12
Oki, du får vores vurderinger, og derefter tager du dine point tilbage? Tyndt !

Fremover skulle du måske skrive noget med: \"I får kun point, hvis I skriver noget jeg gerne vil læse\".

/Rob
Avatar billede bobbedude Nybegynder
20. december 2001 - 08:53 #13
lam scam site