Avatar billede macbeth Nybegynder
23. september 2001 - 16:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Priser på nu-domæne

Hvor er det billigst at købe et nu-domæne som skal pege ud af huset på egen mail-server - dvs såvel oprettelses pris og dns-pegning skal regnes med - det er den samlede pris der har min interesse.
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. september 2001 - 16:53 #1
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. september 2001 - 16:54 #2
Nej, det var azero.dk  ;o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. september 2001 - 17:04 #3
Nej.. endnu billigere ,o)

www.nunames.nu

Pris for 2 år: 60$ -> 493,95 kr. efter kursen kl. 17.05

Du kan spare ved at købe for flere år:
Three Years $85
Four Years $110
Five Years $130
Ten Years $250
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. september 2001 - 17:04 #4
sorry.. det er 493,85 kr..
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. september 2001 - 17:19 #5
Dette bliver mit sidste indlæg.. Havde ikke set at du ville havde en samlet pris.

Det koster ca. 150 kr. at få lavet dns hostning det første, det er inkl. oprettelse, opsætning og hostning 1 år.

Denne pris skal så lægges til.

Derfor bliver det hos nunames.nu ca. 650 kr. det samme ved azero.dk og ca. 900 kr.
Avatar billede macbeth Nybegynder
25. september 2001 - 13:02 #6
Takker for dit \"solo-svar\" bacardil. Jeg giver dig dine points trods dit svar ikke er helt korrekt - prisen hos azero er ikke så høj som den du har nævnt
Avatar billede macbeth Nybegynder
25. september 2001 - 13:02 #7
Takker for dit \"solo-svar\" bacardil. Jeg giver dig dine points trods dit svar ikke er helt korrekt - prisen hos azero er ikke så høj som den du har nævnt
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. september 2001 - 13:07 #8
macbeth> Tak, det kan være de har sænket prisen :o)