Avatar billede soulm8 Nybegynder
23. september 2001 - 16:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ISO

Jeg har downloadet en ISO fil men den fylder 712 MB og jeg har ikke 90 Min cd\'er... Er det muligt at på en eller anden måde at unzippe den eller bare kunne bruge filén uden at brænde den først?

\\SoulM8
Avatar billede bbs Nybegynder
23. september 2001 - 16:27 #1
Køb en 90 min. cd ..
Så er du ovre en masse besvær..
Avatar billede aaen Nybegynder
23. september 2001 - 16:27 #2
Så vidt jeg husker kan WinImage læse ISO filer
http://www.winimage.com
Avatar billede madskp Nybegynder
23. september 2001 - 16:27 #3
Du kan da få cdere der kan indeholde 700-730mb. Jeg vil tro at den ligepræcis kan være på en sådan en!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
23. september 2001 - 16:36 #4
Virtual Deamon Manager er et program, der opretter et fiktivt scsi-drev, hvor du kan loade iso\'en til... Så behøver du ikke at brænde den.

Men tjek lige, om det er 712MB eller 712.000KB - Der er jo forskel...
Hvis det er 712.000KB, så er det ~697MB, som sagtens kan være på en 700MB disk :o)
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
23. september 2001 - 16:39 #5
Et andet godt program du kan bruge er CDMage. Det kan du f.eks. tage en ISO fil og lave den til en .fcd (Virtual CD Container File), og så bruge Virtual CD til at læse den.

/MaverickQuazary