Avatar billede manon Nybegynder
23. september 2001 - 15:29 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kan dot.eu købes ?

Kan man pt købe et dot eu domæne hos en dansk udbyder og hvor kan jeg se hvilke andre domæneslutninger såsom .com, .biz, .info der er til salg?
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 15:31 #1
speednames.com plejer at være god med
mener ikke .eu er kommet endnu, men er ikke sikker...
Avatar billede a-torsten Nybegynder
23. september 2001 - 15:31 #2
Du kan ikke købe *.eu (endnu) .. De er forebeholdt statslige anliggene...

-Anders
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. september 2001 - 15:32 #3
Du kan ikke købe de fleste endnu. Men du kan pre regge dem.

De fleste kan dog fås hos enavn.dk

Hvis du ikke kan få .biz og .info kan vi pre regge dem for 48 kr.
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. september 2001 - 15:34 #4
Du kan købe .eu.com nu til 790 hos enavn
Avatar billede ajh Nybegynder
24. september 2001 - 07:05 #5
Der er absolut ingen grund til at pre-registrere et domæne, der er ingen garanti for at man får det ønskede domæne så det er bare penge ud af vinduet.

Avatar billede bacardil Nybegynder
24. september 2001 - 08:33 #6
Siger det ikke næsten sig selv at der ingen garanti er?
Avatar billede ajh Nybegynder
24. september 2001 - 08:38 #7
jo, det gør det bacardil, men mange tror faktisk at de reelt få det preregistrede domæne, hvilket jo må betyde at de tror at der er en garanti.

Så det var egentligt bare til oplysning for de der evt. ikke selv kan tænke sig til det.
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. september 2001 - 09:37 #8
ajh> Okey, skulle bare lige være sikker..

Ellers kunne man kalde det billig måde at få sex.info/biz m.m. på ;o)