Avatar billede dres Nybegynder
08. februar 2000 - 07:50 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Grafikkort - driver

Hej
Jeg mangler driver til et AGP-Kort (4MB)
Der står "Win Fast" på Kortet
Hjælp mangler den meget !!!!!

Dres
Avatar billede joker73arb Nybegynder
08. februar 2000 - 08:43 #1
Hejsa..
Jeg har også nogle grafikort, der hedder WINFAST 3D 4 / 8 MB. Disse kort er fra Nvidia, og er baseret på et RIVA TNT chipset. Driverne til dette kort kan du hente fra:

http://www.nvidia.com/Products.nsf/htmlmedia/software_drivers.html

Joker.
Avatar billede ravelin Nybegynder
08. februar 2000 - 08:43 #2
Prøv winfiles.com eller www.driverguide.com
Avatar billede mhsdk Nybegynder
08. februar 2000 - 09:56 #3
Ved du hvilken version af WinFast du har ?

ellers kig på denne side der er nogle forskellige driver til Win Fast 3D kort !

http://www.leadtek.com.tw/ES600DXDL.htm
Avatar billede gnarf Nybegynder
08. februar 2000 - 10:41 #4
Winfast serien er som mhsdk skriver produceret af et firma der hedder Leadtek. Du er nødt til at vide lidt mere om kortet for at finde den rigtige driver.

Der er rigtig mange forskellige Leadtek winfast kort. Se følgende side for at finde en driver. http://www.leadtek.com.tw/Eindex.htm

Men der kræver du finder ud af hvad der står på kortet efter Winfast 3D "-------"
Avatar billede joker73arb Nybegynder
08. februar 2000 - 10:57 #5
>>> gnarf..
Den LEADTEK driver som jeg også downloadede fra den website som du giver her, er den samme, idet LEADTEK driveren(den jeg downloadede til WINFAST S320V) supporterer NVIDIA TNT/TNT2 og VANTA kort. Disse drivere kan ligeledes downloades fra nvidias homepage uden at skulle det besvær igennem at downloade fra en website lokaliseret i Taiwan, for tro mig det kan være et stort problem!!!

Joker
Avatar billede gnarf Nybegynder
08. februar 2000 - 11:11 #6
joker73arb>>Tja...jeg plejer nu nok at kunne komme igennem til leadtek's site. De har en US site også http://www.leadtek.com men den har ikke lige så opdaterede drivere som taiwan siten.

Det er dog ikke altid samme driver som leadtek har på deres site, som den der er på nvidia's site. Jeg har ikke haft overclocknings muligheder i nvidia's drivere til mit TNT2, men det har jeg i Winfast driveren.
Avatar billede joker73arb Nybegynder
08. februar 2000 - 11:24 #7
>>> Gnarf, men når jeg ser den driver der følger med Leadtek (og som kan downloades fra Leadteks hjemmeside) så er den lavet af Nvidia og kun af Nvidia...

Joker
Avatar billede dres Nybegynder
08. februar 2000 - 11:38 #8
Skal lige kigge lidt nærmere på kortet
når jeg kommer hjem :)

Dres
Avatar billede gnarf Nybegynder
08. februar 2000 - 11:46 #9
joker>> Helt enig, men det jeg prøvede at sige er at nogen gange er driverne de samme som Nvidia's reference drivere, og andre gange har Leadtek altså tilføjet noget til control panelet eller andre stedet....  Så jeg mener ikke man bare generelt kan sige med winfast kort, at man skal downloade fra nvidia's side.
Avatar billede dres Nybegynder
09. februar 2000 - 06:53 #10
Tak , for hjælpen :)
Jeg fik hjælp fra selve Leadtek
Men i var tæt på så jeg synes i
skulle hvade point

Dres