Avatar billede bobbedude Nybegynder
23. september 2001 - 11:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad så er alle eksperterne smuttet

Skal man til at finde et andet sted for at få svar på sine spørgsmål ??
Det kunne tyde på det :ø(.
Men hvis det er sandt hvor skal det så være nogen forslag eller link ?
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 11:58 #1
Der findes mange udenlanske steder som er nøjagtigt som experten..
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. september 2001 - 11:59 #2
Avatar billede cyfer Nybegynder
23. september 2001 - 12:00 #3
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. september 2001 - 12:11 #4
Nej eksperterne er ikke smuttet.

Det er admin der har gang i et nyt projekt og derfor har været mindre aktive end vi er vant til på eksperten.dk på det sidste.

Der findes en del andre forummer af denne art, fx:
http://www.solutions2all.dk
http://www.sharksforum.com      begge på dansk

En anden mulighed er at blive og hjælpe. der er problemer nok som eksperten.dk ville blive bedre af om nogen fandt løsninger til.

Hvordan holder vi selvjustits uden en \'admin\' i det høje til at sende tordenkiler ?

Hvordan kan vi sørge for der kommer indkomst nok til at betale for serverplads og connektion? (eksperten.dk er stor nok til at det er regederlige pengører der skal til).

Hvordan \'belønner\' vi de gode ?

osv, osv, osv ?

men vi er jo gode til spørgsmål her på eksperten :-)) så mon ikke vi klarer det.

mvh JakobA
Avatar billede egede Nybegynder
23. september 2001 - 12:16 #5
skal da lige sige at admins netop arbejder på www.sharksforum.com
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. september 2001 - 12:25 #6
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
23. september 2001 - 13:39 #7
Hørt JakobA !

... og vi spørgere er her også stadig :)

Jeg tror, at vi alle venter lidt på admins lovede udspil omkring \'sharksforum\' og hvad det bringer. Men det vil nok blive (meget) svært at overfører de værdier og den kultur der er fremherskende her på Eksperten, til et kommercielt forum.

Et eventuelt skifte af admins (og måske domæne) på Eksperten vil give os en enestående mulighed for at \'genopfine\' forummet til gavn og glæde for os alle. Og her tror jeg, at vi er mange der glædeligt \'trækker i arbejdstøjet\' ...

/Tony
Avatar billede bobbedude Nybegynder
05. november 2001 - 07:36 #8
lukket