Avatar billede moenbo Nybegynder
23. september 2001 - 08:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftet fil

Kan nogen fortælle mig, hvordan man sender et billede som vedhæftet fil, uden at billedet kommer med i meddelelsen??? Jeg kører med Win Me

                    venlig hilsen Per
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 08:39 #1
Snakker vi Outlook?
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 08:41 #2
Hvis det er Outlook express så skal du åbne ny meddelse. tryk på menuen Formatere og være sikker på der er markeret ud for punktet HTML.
Så skriver du din mail og klikker på det lille ikon som er et maleri, af nogle bjerge og en sol, også fortæller du hvor billedet er og vupti så er det inde... Så vælger du menuen Formatere igen, og fravælger : Send billed med meddelsen
(Husk og sørg for at du vælger billedet fra en Hjemmeside addresse ellers kan modtageren ikke se det)
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 08:41 #3
Og det var et svar :)

Du kan bare spørge hvis du er i tvivl om noget
Avatar billede moenbo Nybegynder
23. september 2001 - 09:13 #4
det er outlook !! tak for svaret, det prøver jeg, virker det ikke kommer jeg frygteligt tilbage.

                  Hilsen Per
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 09:15 #5
det skal du være velkommen til :)
Avatar billede moenbo Nybegynder
23. september 2001 - 10:12 #6
Hej igen !

Jeg har lige sendt en E-mail til mig selv. med en vedhæftet fil! der kommer stadig et billede med i meddelelsen, selvom jeg har fravalgt billede i meddelelsen, problemet er at det tager dobbelt så lang tid at sende, og downloade, hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                vemlig hilsen Per
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. september 2001 - 10:37 #7
prøv at sætte din outlook op til at sende i plain tekst istedet for html og vedhæft så billedet på normal vis.
Avatar billede moenbo Nybegynder
23. september 2001 - 10:42 #8
Halløjsa!!
  hvad er plain tekst?????????

          hilsen Per
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. september 2001 - 10:59 #9
I outlook 2000 ligger funktionen under funktioner - indstillinger - postformat.
du skal lede efter et sted hvor du kan vælge dit post format! om det skal være i alm. tekst eller html eller rtf format. vælg alm. tekst.
Avatar billede moenbo Nybegynder
23. september 2001 - 11:43 #10
hej igen !

  Intet hjælper billedet kommer stadig med, kan man overhovedet sende billedfiler som vedhæftet fil?? hvis jeg sender 10 billedfiler kommer der også 10 billeder og de fylder jo 6 sider, det er ikke særlig smart,
                hilsen Per
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
23. september 2001 - 11:54 #11
hmm...ved ikke med outlook express men med outlook\'97/98/2000/xp er det ihvertfald ikke nogfet problem at sende billeder som vedhæftede filer.
Avatar billede moenbo Nybegynder
23. september 2001 - 12:22 #12
NÅ !!!
men tak for svarene alligevel

  venlig hilsen Per