Avatar billede zephyrus Nybegynder
23. september 2001 - 00:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åben Zyxel 100IH Router

Hej...

jeg har brug for at min Zyxel 100IH Router altid er helt åben. Der må altså ikke være spærret for IP/Porte af nogen art. Hvordan gør man det ??
Avatar billede schneider-magic Nybegynder
24. september 2001 - 23:07 #1
Du fjerner bare default filtrene, men så trigger den jo hele tiden! Håber du har \"flatrate\" isdn, ellers bliver det dyrt!
Hvad skal du bruge den til, det er noget usædvaneligt?
Avatar billede zephyrus Nybegynder
25. september 2001 - 13:07 #2
Jeg HAR flatrate ISDN og jeg har Firewall med indb. Router, så jeg har ikke rigtigt brug for at Zyxel\'en også kører NAT/Firewall

jeg har I øvrigt fået løst problemet ved hjælp fra Zyxel, og det var ikke lige din måde der var løsningen.

Man skulle bare ind i menu 15.1 og rette default fra 0.0.0.0 til den interne IP man har sin Firewall på.