Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
23. september 2001 - 00:02 Der er 21 kommentarer og
6 løsninger

tekstbilleder

jeg har lige haft http://www.eksperten.dk/spm/112562 som er 1 liniet billeder.

Her vil jeg gerne have mangeliniet billeder
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:05 #1
                      :        ..eed$$$$$$$$$$$$$bee..
                  .  U    ued$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$eu
                  `~m.$  u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$e.
              ..    \"$.d$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u
              \"\"#=q.  $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u
                .d8u.$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u
              .e$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$e.
            u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u
          .d$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$e
          u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$I?$b
        u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$b
        :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$b`$$U
        $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$:`$$
      !$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ \"$:
      $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u\"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$: $!
      $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u \"?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$U !!
      !$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$:. \"??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ `~
      `$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$;T$eu.`\"\"???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
      $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$t;$$$$$beeu..`\"\"\'..,,,..`\"\"??$$$$$$$$$
      ?$$$$$$$$$$$$$$$$*$$$$$$$F;$$$$$$$\"\".,,CI$$$$$$$$$$$Wu`\"?$$$$$$;
      `$$$$$$$$$$$$$$$T!$$$$$$$`!$$$$$\'.ud$$$$$$$$$$$$$$$$$$e. \"?$$$$
        ?$$$$$$$$$$$$$$!!$$$$$$$ U$$$$\'u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\"I$*:  \"$$$
        $$$$$$$$$$$$$f``$$$$$$\':$$$$$e$$$$$$F\"?$$$$$$$$$*(m\"(ueu  \"?T
        `$$$$$$$$$$$\"  \"$$$$f.$$$$$$$$$$F\"  ,$$$$$$$$$\"u\"  !$$T
          `$$$$$$$$$f ee. \"$$$ $$$$$$$$$$\"    d$$$$$$$$f.F  W$$
            \"$$$$$$$` $$$ee.\"\'u$$$$$$$$$$    u$$$$$$$$$ 4b.u$$$$
            \"$$$$$$  ?$$$$$u.$$$$$$$$$$$u..e$$$$$$$$$$.\"$$$$$$$u
              ?$$$$U `$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$W$$$$$$$$.
                \"?$$$u \"?$$$$?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$T\"$$$$$$W
                  \"$\"$Wu.\"\"??i~$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$**$$$*`u$$$$$$T
                    *$$$WWu .:\"$$$$$$$$$$$$$**$$$WWW$*?.e$$$$$$$`
                    `$$$$$$ ($ \"$$$$$$$$$$* -@$$$$$$$$$$$*I$$$F\'
                      $$$$$*  $W.\"$$$$$$$$$UW$e `\"\"\"\"\"\"?CuW$$$F
                    :$**\"`  $$$u \"$$$$$$$$$$$W.\"Wu  $$$$$$\"
                      `      -$$$$W.\"?$$$$$$$$$$$eC?(.u$$$$\"
                          . :$$$$$$e.`\"$$$$$$$$$****\"I$$F`
                        :!! !$$$$$$$$e. \"??$$$$$WeeW$$F\"
                      :!!!\' W$$$$$$$$$$$eu. `\"\"\"****\"`
                      !!;\'  $$$$$$$$$$$$$$$u  ....:::
                      !!!:  :$$$$$$$$$$$$$$$$$:  !!!!!!!.
                      !!!!!:. \"\"?$$$$$$$$$$$$$W  !!!!!!!!:
                      !!!!!!!!!:. \"?$$$$$$$$$$$u `!!!!!!!!!
                      !!!!!!!!!!!!:. \"?$$$$$$$$$e.` !!!~~!!.
                  .:. `!!!!!!!!!!!!!:.\"?$$$$$$$$$$u !`.. `!
                :!!!!!:  `!!!!!!!!!!!!!!: \"?$$$$$$$$ ~ !!: `
            :!!!:.`\'!!!:  `!!!!!!!!!!!!!!:.\"?$$$$$$  !!!!
          ::!!!!!!!! `!!!!:  `!!!!!!!!!\'  !!: \"$$$$f  !!!!!!.
      .:!!!!!!!!!!!. `!!!!!:  `!!!!!!  :!!!!: T$$$` !!!!! !!:
    :!!!!!!!!!!!!!!!  `!!!!!!.  !!!!\' .!!!!!!  ?$$  !!!!!: !!!
  :!!!!!!!!!!!!!!!!!!  !!!!!!!!. `!!  !!!!!!!! `$T  !!!!!!  !!!:
:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  !!!!!!!!!: `!  !!!!!!!!: \"!  !!!!!!! `!!!!:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. (!!!!!!!!!!:  !!!!!!!!!!. ~ <!!!!!!!. `!!!!!.

Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:06 #3

                                          ....
                                        W$$$$$u
                                        $$$$F**+          .oW$$$eu
                                        ..ueeeWeeo..      e$$$$$$$$$
                                    .eW$$$$$$$$$$$$$$$b- d$$$$$$$$$$W
                        ,,,,,,,uee$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ H$$$$$$$$$$$~
                      :eoC$$$$$$$$$$$C\"\"?$$$$$$$$$$$$$$$ T$$$$$$$$$$\"
                      $$$*$$$$$$$$$$$$$e \"$$$$$$$$$$$$$$i$$$$$$$$F\"
                      ?f\"!?$$$$$$$$$$$$$$ud$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$*Co
                      $  o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
              !!!!m.*eeeW$$$$$$$$$$$f?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$U
              !!!!!! !$$$$$$$$$$$$$$  T$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
                *!!*.o$$$$$$$$$$$$$$$e,d$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$:
              \"eee$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$C
              b ?$$$$$$$$$$$$$$**$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$!
              Tb \"$$$$$$$$$$$$$$*uL\"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\'
              $$o.\"?$$$$$$$$F\" u$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
                $$$$en ```    .e$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\'
                $$$B*  =*\"?.e$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$F
                  $$$W\"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\"
                  \"$$$o#$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\"
                  R: ?$$$W$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\" :!i.
                  !!n.?$???\"\"``.......,``````\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"``  ...+!!!
                    !* ,+::!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*`
                    \"!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!~ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!~`
                    +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!?!`
                  .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\' !!!!!!!!!!!!!!!, !!!!
                :!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!\' !!!!!!!!!!!!!!!!! `!!:
              .+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!.
            :!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.`:!!!!!!!!!!!!!!!!!:: `!!+
            \"~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.`!!:
                ~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;!!!!~` ..eeeeeeo.`+!.!!!!.
              :..    `+~!!!!!!!!!!!!!!!!! :!;`.e$$$$$$$$$$$$$u .
              $$$$$$beeeu..  `````~+~~~~~\" ` !$$$$$$$$$$$$$$$$ $b
              $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$UU$U$$$$$ ~$$$$$$$$$$$$$$$$ $$o
              !$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$. $$$$$$$$$$$$$$$~ $$$u
              !$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$! $$$$$$$$$$$$$$$ 8$$$$.
              !$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$X $$$$$$$$$$$$$$`u$$$$$W
              !$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$! $$$$$$$$$$$$$\".$$$$$$$:
              $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$  $$$$$$$$$$$$F.$$$$$$$$$
              ?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$f $$$$$$$$$$$$\' $$$$$$$$$$.
                $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$  $$$$$$$$$$!
                \"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ?$$$$$$$$$$$$  $$$$$$$$$$!
                \"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$Fib ?$$$$$$$$$$$b ?$$$$$$$$$
                  \"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\"o$$$b.\"$$$$$$$$$$$  $$$$$$$$\'
                  e. ?$$$$$$$$$$$$$$$$$ d$$$$$$o.\"?$$$$$$$$H $$$$$$$\'
                $$$W.`?$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$e. \"??$$$f .$$$$$$\'
                d$$$$$$o \"?$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$eeeeee$$$$$$$\"
                $$$$$$$$$bu \"?$$$$$$$$$ 3$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$*$$\"
              d$$$$$$$$$$$$$e. \"?$$$$$:`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$8
      e$$e.  $$$$$$$$$$$$$$$$$$+  \"??f \"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$c
      $$$$$$$o $$$$$$$$$$$$$$$F\"          `$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$b.
    M$$$$$$$$U$$$$$$$$$$$$$F\"              ?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u
    ?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$F                  \"?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$u
      \"$$$$$$$$$$$$$$$$$$\"                      ?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o
        \"?$$$$$$$$$$$$$F                            \"?$$$$$$$$$$$$$$$$$$
          \"??$$$$$$$F                                \"\"?3$$$$$$$$$$$$F
                                                    .e$$$$$$$$$$$$$$$$\'
                                                    u$$$$$$$$$$$$$$$$$
                                                  `$$$$$$$$$$$$$$$$\"
                                                    \"$$$$$$$$$$$$F\"
                                                      \"\"?????\"\"
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. september 2001 - 00:06 #4
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:07 #5

            .::::::.                              .:::::::..
        .::::::::::::::.                        :::::::::::::::.
      :::::::::::::::::::                    .:::::::::::::::::::
      :::::::::::::::::::::.                  .:::::::::::::::::::::
    :::::::::::::::::::::::                  :::::::::::::::::::::::
    :::::::::::::::::::::: ...:;;::::::;;:.. `::::::::::::::::::::::
    `:::::::::::::::::::::d$$$$$$$b::d$$$$$$$h:::::::::::::::::::::\'
      `::::::::::::::::::d$$$P\"$$$$$bd$$$$$\"?$$$h::::::::::::::::::\'
        `\'::::::::::::::d$$$\'d$$$$$$$$$$$$$$b`$$$h::::::::::::::\'`
            ```\'\'```.::d$$$\'d$$$$$$$$$$$$$$$$b`$$$h::.```\'\'```
                  .:::$$$$$$$P\"\"?$$$$$$P\"\"?$$$$$$$:::.
                  ::::$$$$$$\'d$$b`$$$$\'d$$h`$$$$$$::::
                  :::::$$$$$$ $$$$ $$$\'d$$$$ $$$$$$:::::
                  :::::?$$$$$ $$$$ $$$ $$$$$ $$$$$$:::::
                  ::::::$$$$$ $ .\" $$$ \"  9\'d$$$$$F:::::
                  :::;;;3$$$$h`    TTT\"  \')$$$$$$::::::
                  :d$$$$$$$$$$keF\"` .. ``?cB$$$$$$$$$$$k
                <$$$cc $$$$$$$E  \"**\"  9$$$$$$$ zc$$$>
                <$$$$$c\"$$$$$$$b.      .e$$$$$$P.d$$$$$>
                  `?$$$$b.\"$$$$$$$$$$$$$$$$$$$P d$$$$$F`
                    `?$$$$bu`?$$$$$$$$$$$$$F\".d$$$$$F`
                      `\"?$$$c  ``\"\"\"``    z$$$$\"`
                          `?$b.          z$P\"`
                            `\"$bc.    ,e$F`
                                `\"*****\"\"

    ,Joc,.                ,=,.
    ?,?$$$$h,            ,F,$$,
      \"tc\"?$$$$c,          P\'d$$h
        `\"c,\"$$$$h,      ,mn,.\"?
          \"t,\"$$$$$c,  4MMMMM\"M,      jMMM,
            \"b.?$$$$$$oc,4MMMMM,\"Mb,  JMMMMMM
              `F \".,,uuuuuudMMMMM.=,\"b, MMMMMTTb
              .MMMMMMMM\"TTMMMMMMM $$c` MM\"
              MMMMMMMM\'r=====,,,,c$$$$,T\"
            .. MMMMMMP =dMMMMn,`?$$$$$$$\',`L
_.,,,coo$$$$$L MMMMMM\',MMMMMMMMMb,\"?$$?$ ,c`M,
`\"\"\"\"???$$$$$$,`MMMMM MMMMMP\",cocc(- \" $,??\" 4n
  `\"\"\"~=,._\"\"?$,`MMMM \"MMMP,$$$\",-.,%4$,?c, .c \"=,
x.        `\", $,`MMMM,`<P.$$$$,$ $$\" ?$ $$$c,\"?hc\"=,  ,,
nMMbn.      ,> d$,`MMMMMn  `$$$$$ $h  ,$$$$$$$h ?$$  nMMMMMMMm,
MMMMMMbmu,ur\',d$$$,`MMMMM\'J$$$$$$$,`,c$$$$$$$$$$ $\',MMMMMMMMMMM,
MMMMMMMMMP\',d$$$$P\' MMMMM $$$$$$$$$$$$$F,c,3$$$$$ dMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMP z$$$$P\",-\",MMMML ????$$$$$$$$$ ?$$$??$$P\'MMMMMMMP\",ndMM
MMMMMMML \"\"_,,=\",nMMMMMMMMMMMn \"\'.,,,,,,,,,nnmnmn<MMMMMP\',\"4MMM\'
MMMMMMMMn....nMMMMMMMMMMMMM\" ,dMMMMMMMMMMMMMMMMMM,MMM\" ,MMb`MMP,Mn,
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM\",nMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMP c ndMMMMP MM dMMMMn,
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM\' JMMMMMMMMMMMMMMMMMMP\" - $$,\"MMMMb `M MMMMMMMMn,
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM )MMMMMMMMMMMPP\"\"\", ::.::: \"?h`MMMMMn,,JMMMMMMMMM,
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMP MMMMMMMMMCx=\',xn\"?$c,_`_,c$P\'JMMMMMMMMMMMMMMMMMMM,
MMMMMMMMMMMMP\",nMMMMMMM\'dM>MMMMMMMP,nMMMMMMn,`\"\"\"\'.,nMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMP\"\",uMMMMMMMMMMML`M<MMMMMP xMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMML
\"PPPP\",nMMMMMMMMMMMMMMMMn` MMMMP MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
  ,nMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM,`4MM dMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
,dMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMx \"M MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMn, \'MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMnJMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMP
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM\'
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
M>)MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM\'
M> MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM?MMMMMMM\'
M>,MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM 4MMMMM\'
P MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM 4MP,MP
  MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM dM JM
  MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM\',Mf )M
  `MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM\'.MMb  \"\\
  `4MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM\'  4MM
    \"MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM\"    `\"b
      \"MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMP
        \"MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM\"
          \"MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMP\"
            \"MMMMMMMMM\"MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMP\"
              4MMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMP\"
                4MMMMMP MMMMMMMMMMMMMMMMMM\"MP\"
                4MMMP  `MMMMMMMMMMMMMMMP  \'
                `MMP    `MMMMMMMM MMMP\'
                  M\"      MMMMMMP dMP\'
                          MMMMM\",P\"
                          MMMM\'
                        JMMM\'
                        MMM\'
                        `M\'
                          \"
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
23. september 2001 - 00:13 #6

                          ++++++++++++
                        ++++++++++++++++++
                      ++++++++++++++++++++++
                      ++++++++++++++++++++++++ + ++++
                    ++++++++++++++++++++++++ +++ ++++++
                    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
                      :::::::::,a@@a,:::::,a@a,++++++++++.
                .ooOOOOOOOOOOo@@@@@@oOoOo@@@@@,++++++++/:.
              o OOOOOOOOOOOOo@@@@@@@@@oOOo@@@@@@,++++++/:::
          o oOOOOOOOOOOOOOo@@@@@@@@@@@oOo@@@@@@a  \':::::::
          oOoOOOOOOOOOOOOOOo@@@@@@@@@@@oOo@@@@@@@  :::::::
        oOOOOOOOOOOOOOOOOo@@@@@@@@@@@@oOo@@@@@@@  ::: ::\'
        oOOOOOOOOOOOOOOOOo`  \'@@@@@@@@oOo` \'@@@@  ,:\'  \'
        oOOOOOOO%%%%%OOOOo    @@@@@@@@oOo  @@@a
          oOOOO;%%%.%%%OOOo.  ,@@@@@@@oOOo. ,@@@\'
          oOOO%%%.%%%%%OOOoa@@@@@@@@oOOOo@@@@@\'
            OOO%%%.%%%%%%OOo@@@@@@@@oOOOOOo@@@\'        .,;%%%%%;.
            OOO%%.%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%//%%%%%%%%%
              OO%%.%%%%%%%%%%%%%%%%;%%%%%%%%%%%%%%//%%%%%%%%%%%;
                O%%.....\';%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%;\'
                  %%.............%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%;\'
                    %%............`%%,  \"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"\"
                    %%............%%;
                      %%...........%%;
                      %%%%%%%%%%%%%;
                        `%%%%%%%%%;\'

Kom med flere (på denne side)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:13 #7

                                                                      .:.
                        +-+        ###                              |  |
                    \\--+ +-________) (_______________________________|  o|
                _____/===%====/======------------------------------------!\\
  ______________/ / //! ||||||||||||| (%) ================    ======      ! X
\'______________! ! !!! ||||||||||||||| ._================_.. ======  -- ! X
                \\\\\\\\\\\\\\ o||XX|||XX||o||_!  o  { o    }    |===----------!M|
                \"\"\"\"\"\"\\_!_!_|_!_!_!!!/ !________!-------___X____________ !-.
                                        |    \"X  ||__|  |.            ^\\\\ o |
                                        | |    / |!    ||              \\\\  |
                                        |    /\"\"|!!!  |\"              || |
                                        \"----\"  |!!!!! \".              || |
                                                |!!+-+!!|                | |
                                                |!!|:|!!|                | |
                                                `--+-+--\"                `-\"
                                                  |%%#|
                                                  |#%#|
                                                  |###|
                                                  +---+
Avatar billede foldager Novice
23. september 2001 - 00:14 #8
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:15 #9

                            .xm*f\"\"??T?@hc.
                          z@\"` \'~((!!!!!!!?*m.
                        z$$$K  ~~(/!!!!!!!!!Mh
                      .f` \"#$k\'`~~\\!!!!!!!!!!!MMc
                    :\"    f*! ~:~(!!!!!!!!!!XHMk
                    f      \" %n:~(!!!!!!!!!!!HMMM.
                    d          X~!~(!!!!!!!X!X!SMMR
                    M :  x::  :~~!>!!!!!!MNWXMMM@R
n                  E \' *  ueeeeiu(!!XUWWWWWXMRHMMM>                :.
E%                E  8 .$$$$$$$$K!!$$$$$$$$&M$RMM>              :\"5
z  %                3  $ 4$$$$$$$$!~!*$$$$$$$$!$MM$              :\" `
K  \":              ?> # \'#$$$$$#~!!!!TR$$$$$R?@MME              z  R
?    %.            5    ^\"\"\"~~~:XW!!!!T?T!XSMMM~            :^    J
\".    ^s            ?.      ~~d$X$NX!!!!!!M!MM            f    :~
  \'+.    #L            *c:.    .~\"?!??!!!!!XX@M@~          z\"    .*
    \'+    %L          #c`\"!+~~~!/!!!!!!@*TM8M          z\"    .~
      \":    \'%.        \'C*X  .!~!~!!!!!X!!!@RF        .#    +
        \":    ^%.        9-MX!X!!X~H!!M!N!X$MM        .#`    +\"
          #:    \"n      \'L\'!~M~)H!M!XX!$!XMXF      .+`  .z\"
            #:    \":      R *H$@@$H$*@$@$@$%M~    z`    +\"
              %:  `*L    \'k\' M!~M~X!!$!@H!tF    z\"    z\"
                *:  ^*L  \"k ~~~!~!!!!!M!X*  z*  .+\"
                  \"s  ^*L  \'%:.~~~:!!!!XH\"  z#  .*\"
                    #s  ^%L  ^\"#4@UU@##\"  z#  .*\"
                      #s  ^%L          z#  .r\"
                        #s  ^%.      u#  .r\"
                          #i  \'%.  u#  .@\"
                            #s  ^%u#  .@\"
                              #s x#  .*\"
                              x#`  .@%.
                            x#`  .d\"  \"%.
                          xf~  .r\" #s  \"%.
                    u  x*`  .r\"    #s  \"%.  x.
                    %Mu*`  x*\"        #m.  \"%zX\"
                    :R(h x*              \"h..*dN.
                  u@NM5e#>                7?dMRMh.
                z$@M@$#\"#\"                *\"\"*@MM$hL
              u@@MM8*                          \"*$M@Mh.
            z$RRM8F\"                            \"N8@M$bL
            5`RM$#                                  \'R88f)R
            \'h.$\"                                    #$x*
----------------------------------------------

                                  .$$$b
                                4$$$$be...                  9$b
:                              zd$$$$$$$$$$$$$e    .z$$$$$$$$$$$
:                          J$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$c
:                    d$- z$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.
:                    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$L
:                    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.
:                    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$b 4
:                    4$$$$$$$$$$P\"\"  \'$$F$**$$$$$$$$$$$$$$**$$$$$$$$$L.F
:                    $$$$$$$$$$F .    ^\"\"    ^*$$$$$*    %e$$P*$$$$$$$%
:                  4$$$$$$$$$$$$                *%\"              $$$$$
:                  $$$$$$$P          d$$b            d$$c      $$$$
:                  $$$$$$$          .$\"  ^                \"L    $$$$$F
:                $.d$$$$$$F .        P                      ^F    \"*$$%
:                *$$$$$$$$$e$      $                        ^c    $$.zF
:                \"$$$$$$$$$$\"    .\"  4  .                      z 4$$$P
:                  ^$$$$$$\"        ^r J  $              z .f  \'$$P
:                    *$$$$$      3.z$$$*$L.F          4$$$$$ z  \'$\"
:                    $$$$$$. 3$.  3$$$$  \'P          $$$$F 3$\"  $%.
:                      *$$$$$$$$b  $$$    4        .$$$F  \'F4$$$e$
:                  .. 4$$$$$$$$P  $\"\"    4        d$$P    F^$$$$F
:                    $$$$$$$$$$\"  4.      $        ^.      d\" 3$$%
:                    ^\"$$$$$ *      $e...z$\"          *c    $$  L4F
:                      4P$ $ 4      \"\"$\"F^            \"**P\"-    $ $
:                      4r4$%.F                    P              $ $
:                      $be$*$e                                .$Ld%
:                        ^    *$.              4$$F          JP**\"
:                              .$*$$bec.  ...z$$$$$P$$$bee$$**%
:                            d\"                \"\"            ^*c
:                            d                                    \"c
:                          $                                      \"e.
:                          J\"            ..      ....  $            \"b
:                          $          d$$$$$$$  e$$$$$$b$*$.            *c
:                        4\"        d$$$$$$$$$$$$$$$$$$$  \"$c          ^$
:                        $      4$% $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$    ^\"b.          b
:                        JF      $L  $$$$$$$$$$$$$$$$$$$F      ^$e..z      b
:                      4$      J\"*k ^$$$$$$$$$$$$$$$$$P          ^P      4
:                      .$      ^P  *b 4$$$$$$$$$$$$$$$F          .P        P
:                    .@      d\"  $$$$$$$$$$$$$$$$$$            P        J\"
:                    z$\"      JF    $$$$$$$$$$$$$$$$$          $        .%
:                  J*      -$      $$$$$$$$$$$$$$$$r        d\"      d%
:                  dF      .$        $$$$$$$$$$$$$$$$$c.    J%      d\"
:                $\"        $\"        $$$$$$$$$$$$$$$$$P*$e$$$%      zP
:                d\"        $          d$$$$$$$$$$$$$$**\"  ^$r^r    e\"
:              4F      .$          d$$$$$$$$$$$$$$$$r      3r4..$\"
:              J$      4$\"        .$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$      $ $\"
:          .$$$$b.    J$        :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$P.de.zd$ $
:    ..eue$$$$$(*  z$\"        .$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$C$
:  z$P*\"\"\"\"    $$ $d$*          $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\"JF
:d$$  $$*\"    $$ $\"            :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$\"
:^$P  ^#*$$- .$\"3 $            $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$E
:$$$$eb zeee$$$$F4F            $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$L  4$.
:^ \"\"#$$\"\"  *$$$\"              $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$b
:    *\"                        $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$P
:                              $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
:                          4F  4$$$$$$$$$$$$$$$$$$\"4$\"\"\"\"\"  $$$$P\"
:                          $$$$$$$$$$$$P\"*$$$$*\"  4\"    .. $
:                          \'$$$$$$$$$$F            4$$$e$ 3$P
:                          3$$$$$$$$\"            4$$$$$.d$F
:                            ^*$$*\"*%              J      .
:                                  b              F      $
:                                  *.            F      4F
:                                    $                    J
:                                    b          4      L
:                                    4b          $      J-
:                                      $          %    .F
:                                    $\"        d      $
:                                    $\"        :F      F
:                                  $          .$      4-
:                                  d\"          d\"      3
:                                4P          d\"      $
:                                <$          d\"        $
:                                d%        J$        $
:                                $        4$$        4F
:                              4F        4\" $        4
:                              $        :#  $        P
:                              $      4P  *        F
:                              4F      4F    4r      d
:                              $      4*      $      $
:                              P    d\"      $    4F
:                            4\"    d%        4    J
:                            $    J%        4    .F
:                            $  4%          J    4%
:                            d\"  .$          F    $
:                          dF  P          d\"    F
:                          J$              $$    F
:                        dP    J          $$b    L
:                        4P    ^F          $$$$F  *
:                      .$    .$            $$$$$$edF
:                      4$$c.d$\"                $$$$$r
:                      4$$$$$\"                  \"**$P

Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:16 #10

      _==/          i    i          \\==_
    /XX/            |\\___/|            \\XX\\
  /XXXX\\            |XXXXX|            /XXXX\\
  |XXXXXX\\_        _XXXXXXX_        _/XXXXXX|
XXXXXXXXXXXxxxxxxxXXXXXXXXXXXxxxxxxxXXXXXXXXXXX
|XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX|
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
|XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX|
XXXXXX/^^^^\"\\XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX/^^^^^\\XXXXXX
  |XXX|      \\XXX/^^\\XXXXX/^^\\XXX/      |XXX|
    \\XX\\      \\X/    \\XXX/    \\X/      /XX/
      \"\\      \"      \\X/      \"      /\"

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXb.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXc
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXb
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXk
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXN
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXc
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX9XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXe
XXXXXXXXXXXXXXXXXXE@XXX9XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXb.
XXXXXXXzXXXXXXXXXX4XXXzXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXc
XXXXXX3XXXXXXXXXX\\XX\"XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX9XXXXXXXb.
XXXXXEXXXXXXXXXX\"X5@XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX\"\"\"*X&XXXXXXXXXXN.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX*XXXXXXXXXXXXXXX\" x:    ^XXXXXXX!XXXN
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX9XXXXXXXXXXXXXXX !        #XXXXXkXEXXXL
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXFXXXXXXXXXXXXXXXE >        \'XXXXEXX9XXXN
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXdXXXXXXXXXX\\XXXX& !          XXXNXEXXXXXXL
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPdXF@XXX          .  #XXXXXXXXXXXL
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPlXXzXXXXXXNL  -  \'    ?XXXXXXXXXXXr
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX&/ \'>\'    >\"XXXXXXXXXE
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX#*XXXXXXXXXXXXXXXXXf  \"\":    ! \'X> \"XXXXX.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXP\"      \"*XXXXXXXXXXX\"  .r\"    !  ?X    \"*XXXb
XXXXXXXXXXXXX/XXXXXXXXXXXXXXX*\"              `\"\"\"#**X\"    ze    f  9%
XXXXXXXXXXXXXX(XXXXXXXXXXP\"                            ^%.\'XXE  f    \'>\"
XXXXXXXXXXXXXXX9X\"                                        ?6.z%      % \'
XXXXX#XXXXXXXXX@N                                          XX  %
XXXXXXXeC2**#XXXX&                                        XXEM  \".
XXXXXXXXXXXXXX ?X^b                                      XXXE!#    \".
XXXXXXXXXXXFXE \'X> \"*eu....                            XXXXE!!9    %
XXXXXXXXXX \'X>  X>                .@\"                @XXXXE!!!9    S
XXXXXXXX\"  @X  9L              eF                  @XXXXXE!!!!N    >
lXXXX*\"  \'XX>  9E            zX#                    @XXXXXXE?*W!!N    9
XXXX      XF9>  \'&        zXX\"  :u                d*XXXXXXE!!!!X*k  \'E
XXXE      X 9>  X        JXX\"  X@XXN                dXXXXXXE!!!!!k    E!
XXXE    :X \'N  X>      XX~  @XX\"`9~              JXXXXXXXET*U!!!L    9!>    f
XXXF    \'E  X>  4E      JXF  9XF*  \"              JXXXXXXXXE!!!!TNUL  9!!  f
XXX      N  4E  \'X      XE  JX \'` \"                XXXXXXXE!!!!!M    \'!!> f
XXE      X  X  X>    JX  XF  /                  XXXXXX*\"^*W!!!!M    \'!!!!
XX        9>  4k  4L    XF  \'E\'~                  XXX*\"        ^*W!M    E!@
X        \'L  X> \'N  dX    \"=                  *\"                ^*  &9
F          !    X  9>  \"    \'                                          9~
L          \'    \'& \'K      \'                                            f
XN          h    \"L 9                                                  f
XXXk        \'    \'L\'>                                                :
XXXXXL        ...udLB                                                  7~+.
XXXXXXN    zdXX#)@XBXLF%                                              J      \"
XXXXXXXNdXXXX\" WX*.XX &                                              /
XXXXXXXXXXP  \\@X!  :  \'>                            .XF            /
XXXXXXXXXXXXXXXXeuu\"                              .dXX?>            :
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXk                    .=      .@XX#!!>          :
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.                ::      JXXX%!!!F        u=\"
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXk                .=\"    XXX%!!~//    .\"
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXc                    .dXXX!!! @    J
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXc                  XXX*!!!!W    F
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXe.            .X#!!!!U\"  .4
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXTXXXWe.            ^\"  r\"  ^L
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!XXXXXXXXXXXXWWeu..    /      %
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXdXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXeJ        ^L
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX%          %
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXdXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX\" %          \'c
XXXXXXFdXXXXXXXXXXXXXXXXXXXdXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX    h            \".
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:19 #11

        ____________________________
        |[]                        []|
        |                            |
        |            . .            | I\'M
        |          `    _`          | THE
        |        `  ()|_|`          | BACK
        |        `      `          | SIDE
        |          ` . . `          | OF
        |      ________________      | A
        |    |          ____  |    | DISK
        |    |        |    | |    | FILLED
        |    |        |    | |    | WITH
        |    |        |    | |    | CRAP
        |()  |        |_  _| |  ()|
        |)    |          --  |    (|
    das |_____|[]______________|\\___/

Avatar billede static5k Nybegynder
23. september 2001 - 00:19 #12
    .---------------------------.
  /,--..---..---..---..---..--. `.
  //___||___||___||___||___||___\\_|
  [j__ ######################## [_|
    \\============================|
  .==|  |\"\"\"||\"\"\"||\"\"\"||\"\"\"| |\"\"\"||
/======\"---\"\"---\"\"---\"\"---\"=|  =||
|____    []*          ____  | ==||
//  \\\\              //  \\\\ |===||
\"\\__/\"---------------\"\\__/\"-+---+
Avatar billede static5k Nybegynder
23. september 2001 - 00:20 #13
Hmm...ser ikke lige for fedt ud her, men med den rigtige skriftype gør det sq :))
Avatar billede zoidberg Nybegynder
23. september 2001 - 00:28 #14
                                __....-------....__
                          ..--\'\"                  \"`-..
                      .\'\"                              `.
                    :\'                                  `,
                  .\'                                      \".
                  :                                          :
                :                                            b
                d                                              `b
                :                                              :
                :                                              b
              :                                                q
              :                                                `:
              :                                                  :
            ,\'                                                  :
            :    _____                  _____                  p\'
            \\,.-\'    `-.            .-\'    `-.                :
            .\'          `.        .\'          `.              :
          /              \\      /              \\            p\'
          :      @          ;    :      @          ;          :
          |                |    |                |          :
          :                ;    :                ;          ,:
          \\              /      \\              /          p
          /`.          .\'        `.          .\'          :
          q_  `-._____.-.            `-._____.-\'            :
          /\"-__    .\"\"          \"-.__                    :\'
          (_    \"\"-.\'                  \"\"\"---bmw          :
            \"._.-\"\"                                        ,:
          ,\"\"                                            P
        .\"                                                :
        \"      _.\"      .\"        .\"        _...          :
      P    .\"        \"        .\'        ,\"####)          :
      :    .\"      .\"        /        ,\'######\'          :
      :    :      (        ,\"        ,########:        ,:
      q    `.      \'.      ,        :######,-\'          :
      `:    b      q      :        \'--\'\'\"\"            :
        :    :      :      :        :                  :
        :    :      `:      `.      \".                :\'
        q_    :      :      :        )                :
          \"\"\'b`._  ,.`.____,\' `._  _.\'                ,
            |.__\"\"\"              \"\"\"    _______.......\',
          ,\'    \"\"\"\"\"\"\"-----.------\"\"\"\"\"\"\"              :
          :                :                            :
          :.__              :          ________.......,\'
              \"\"\"\"\"\"\"\"------\'------\"\"\"\"\"\"
Avatar billede zoidberg Nybegynder
23. september 2001 - 00:29 #15
ups, ikke så godt!

http://zoidberg.dk/zoidberg.txt
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2001 - 00:32 #16
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:33 #17
$$$\'`$$$$$$$$$$$$$\'`$$$$$
$$$$  $$$$$$$$$$$  $$$$$$
$$$$. `$\' \\\' \\$`  $$$$$$$
$$$$$. !\\  i  i .$$$$$$$$
$$$$$$  `--`--.$$$$$$$$$
$$$$$$L        `$$$$$^^$$
$$$$$$$.  .\'  \"\"~  $$$
$$$$$$$$.  ;      .e$$$$$
$$$$$$$$$  `.$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$    .$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$    $$$$$$$$$$$$$

Avatar billede Slettet bruger
23. september 2001 - 00:33 #18
for at få det bedste \'syn\', stil dig et par meter væk fra skærmen
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:42 #19
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±°±±°±±±±±±±°°°±±°±±°°±°°°±±°±°°°°±±°±°°°°°°°°±°°°±±±±°±±°±±°±±±±±±±°°°
±±±±±²²±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±°°±±±±±±±±±°±°°±±±°±°±±°°°±±±±±±±±±°±°°°±±±±±±±°°°°±±±±±°°°°±°°°±±°°±°°°°°±°°
±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±±±°±±±±°°°±±±±±±±±±°±±±±±±±°°±±±°°°°°±±°°°±°±±±°°°±±±°°°±±±°±±±°°°°±±±±±±±±°°
±±±±²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±°±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±°°±±±±°°±±°±±±°°±°±±±±°°°±°±±±°°±±±°°°±±±±±°°±°°°±±
±±±±²±±±±±²²±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±±±°°±°°±±±±±°±±±°°±°°±±±±±°±±°°°°°±±±°°±°°±°±±±±°°±±°°°±°°°°°°°±°°°°°±±±°°°°°
±±±±²±±²±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±°°±±±°°°±±±°°°°°±±±±±±±±±±°±±°°±°°±°°±±±°°±±±±±±°°±°°°°°±±°°°±±±°°±°°°°°
±±²²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²±±±±±±±±°±±±±±±±±°°°°°°°±±°±±±°°°±°±±±±±±°±±±°°°°°±°°±°°°±°°°±±±±±°±±±±±°±±±±±±±±±±°°°±±°±±
±±±±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²±±±±±±±±±±±±±±±°±°±±±±±°±±±±±±±±°°±±°°°±±°°°±±±°°±±±°°°±±±°°±°°±±±±±°°°±±±°°°±±°°±±±°°°±°°
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²±±±±±±±°±±±±±±±±°±°°±°°±°±°°°±±°°±±±°±±±±°±±°°°±°±°°±±±±±±±±±±±°±±±±°°°±±±°°±±±°±±°°±±±±°°
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²±±±±±°°±±±±±±±±°±°°°±±±°±°±±°°°±±±±±°°°°°±±±±±±±±±±±±±±±±°±±°±±±±±±±±±±°°°±±±±±±°±°°±±±°±±
±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²±±±±±±±°±°±±±°°°±±±±±°°°±°±±±°°±°±±±±°°°±±±±±°°°°±±±°°°±°°±±±°°°°±±±±±±±±°°°±°°±°°°°±°°±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²±²±±±±°°±±±±±±°°°±°±±°°°±±±°°±±±°°°°°±°°±°±±±°°°°±±°°±±±°±°°°°±±±°±°°±±±°±±±±±°°±°±°°°°°±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²±±±±°°±±±±±±±±±±±°°±°°±°±°°±°°°°°±±±±±±°±°°°°°±°±°°±°°±±°°°±±±±°±°°°±±±±°±±±°°±±±±±±±±°°°
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²±±±±±±°±±±±±±±±°±±±°°°±°±±±°±±°±°°°±±±±°°°°±°°°±°°°°±±°±±°°±°°°±±±±±±±°±±±±°°°±±±°°±±±±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²²±±±±±±±±±±±°°±°±±±±°°±±°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°±°±±±±±±±±±±°±±°±±±±±±±°±±±±±±±±±±°°±°°±°°
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²±±±±±±±±±°°±±±±°±±±°°°°°°°°°°° ° °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°±±±±±±±±±±°±±±°°°±°°°±±±±±±°°±°°°±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²²±±±±±±±±±±±±±±±°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°  °    °° °°°°°°°°±±±±±°°±±°°°±±±±±±±±±±±±±±°°±°°±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²²±±±±±±±±±±°°°°°°°°°  °°°°°°°°°  °  °        °  °°°°°±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²±²²±±±±°±°°°°°°°°°° °°°°°      °°°°°  °°°        °° °°  °°°°±±±±±±±±±±±±±±±°±±°±±°°±±±±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²²±±±±±±°°°°°°°°°°°°°°°°    °°°°°°°°°°°° °                  °  °±°°°°±±°±±±±±°°±±±±±°±±±±±
±±±±±±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²±±±±±°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°                      °°±°°±±±±°°±±±±±±°±±±°±±°±±
±±²²±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²±°° °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°±±°±±°°°°°°°°°                °°°°°°°°° ±±±±±±±±±±±±±±±°±±°°°±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²Û²²²±°°°°°°°°°°°°±±±±°°°°±±°±°±±±±±±±±±±±°°°°            °° °    °°°±±  °±±±±±°°±°°±±±±±±±±±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²±±±°°°°°°°°°°°°°±±°±±±±±±±±±±±±±±±²±²²²±±±°°°°°°°°°°°°°°°°°° °°°±±±±±±±±°°±±±°°±±±°°±±±±±±±°°
²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²±±±°°°°°°°°±°°±±±±±±±±±±±±±±²±²²²²²±±ÛÛÛ±±±±±±±±±±±±°°°°°°°°±±±±²²²²²²±±±°°±±°±±±±±±°±±±±±±±°°
±²±±±²²²±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²°°°°°°±°°°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±²²±±ÛÛÛÛ²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²²²²±°°°±±±±±±±±±°±±±±±±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°°°°±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²±±±±²²²±ÛÛÛ²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±²²²²²²²²±°° °±±±±±±±±°±±±±±±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°°°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±²²²²²²²²±±²²²ÛÛ²±±±±±±±±±±²±±±±±±±²±±±±±²²²±²±±±°° ±±°°°±±±±±±±±°°±±±
±±²²±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°°°°°±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²±±²²²²²±²²²²±±±±°±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±²±²±±°  °°°°°°±±±±°±±°°°±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²±±±²±²²²±²²²²²²²±±±°°±±±ÛÛÛ²±±±±°±±±±±±±±±±±±²±±°°°°°°±±°±±±±±±±±±±±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°°°°±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²±²²±±±±±²±±±±±±±±°±±±²²²²±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±°°°°°±±±±±±±±±±±±°°±±±
±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°±°°°±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²±±±²±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±°°°°°°°°°±±±°±±±±±°°±°°°°±±±±±±±±±±±±±±±±±
±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±°°±±±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²±²²²±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±°°°±°±°°°°°±±±±±±±±±±±±±±°°±°±±±±±±±±±±±±±±±±±
²±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±°±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±²²±±±±±±°±°±±°°°°°±±±±°°±±±°°±°°°±°°°±°°±±±±±±±±±±±±±±  ±°±±±±±±±±±±±±±±±±±
±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±°°°°°°±°°°°°°±°°±±°°°±±±°°°°°°±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±°  ±±±±±±±±±±±±±±°°±±±
²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±°±±°°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±  °±±±±±±±±±±±±°±±±±±
²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±±±°±±°°±±±±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°°±±±°°°°°°±±±±±±±ÛÛÛÛÛÛÛ²±±±²±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°±±±±±±±±±±±±±±
²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±²±±±²²²²±²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°±°°°°°°±±±±±±±±²²²²²²ÛÛ²ÛÛÛÛÛ²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±±²²±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±²±²²²±±²²±²²±±±²²²±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°°±±±°°°°°±±±±±±±±±±±²²²Û²ÛÛÛ²ÛÛÛÛ²±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²±²²±±±°°±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²±²±²²²²²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°°±±±±±±±±±±±±±±±°°°°°±±±±±²ÛÛ±²²Û²ÛÛÛÛÛÛ²²²²²²²²±±±±±²²²±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²±±±°°±±±°±±±±²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±±±±±±°°°°°°°°°°°±±±±±²²±²²±±²ÛÛÛ²²ÛÛÛÛÛ²²²±²²±±±²²±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²±²²±±±±±±²²±²²±²²±±²²²²²±±±²²²²²²²²²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±°±±±±±±±°±±°±±±±±°°°°°°°°°°°°°°±±±±±±±±±²²²²²²²²ÛÛÛ²²²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±±²²²²²±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±±±±±°±±°°°°°°°°°°°°±°±±±±±±²±±±±±±²²²²²²²²²²±±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²±²²²²²±²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²²±±²²±±±±²±±±±±±±²±±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°±°°°°°°°°±±°±°°°°±±±±±±±±²²±±±²²±±±±±±°°°°°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±±²²±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²²²±±±±²±±±²±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±°±±±°°±±°±±°°°±±°°°±±±±±±±±±±±²²±±±±±±°° °°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±±²²±±±±±²²²²±±²±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±²²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±°±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±°±±°°°±±°±±°°±±±°±±±±±±±°±±±±±±±±±±±°°  °±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±²±±²±±±±±±±²±±±±±±±±±±²²±²²±±±±±±±±±²²±±±±±±±±°±±±±±±±²²²±±°±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²±±±²²²±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±±±±±±±±±°±±±²²²²²±²²°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²²²²±±±²²²±²±±²±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±±±±²²²²ÛÛ²Û²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±±±±²²²²²²²²±±±²±²²²±±±²²±±±±±±°±±±±±°°±±±±±°°°±²²²²²²²±²²±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±²±±²²²²±±²²±²²²²²²²²±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°±±±²²²±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±²²²±±±²±±²²²±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°°±±±±±²²²±±²±±²²²±±²±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²±²²±±±±±±²²²±²±±²²²±±±±±±±±±±±°°±±±²²²±±²±±±²±²²²²²±±²²²²±±±±²±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²±±±±±±²²±±±²²±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±²²²±±±²²±±±±²²±±²²²²±²²²²±±±²²²²²±±±±±±±²±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²±²²²±±²±±²²±²²²±²±±±±±±±±±±±°°±²²²²²±±²±²±±±±±±²²±±±²²²²±²²²²²±²²²²²²²±±±±±±²²±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±²±±²±±±±²±±²±±²±²±±±±±±±±±±±²²²²²±±±±±±±±±±±²²±²²±±±±±±±²²²²²²²²²²²²±±²±²²²±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²±±²±±±²±²²±²²²²²²²±±±°±²²²²²²±±±±±²±±±±±±±±±±±²±²²±±±±±±±±²²²²²²±±±²²±±²²²±²²²±²±±±±±²±²±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±²²²²±±²±²±±±±±±²±±±±±±²²²²²²²²²²±²²±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±²±±±²±±±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±²²±²²²±±±±±±±±±°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²²±²±±±²²²±±±±²²²²±²²²²±±²±²±±±±±±±²±±±²²±±±±±±±±±²±²²²±±±±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²±²²²²²±±±±±²²±±±±±²²²²²²²²²±±±±±±²±±±±±±±²²±±±±±±±²±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²±²²²±²²²±±±±²²²²²±±±±²±±²±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±²±±±±²±±²±±±±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±°°±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²±±±±±²±±±²²²²²²²±±²±±²±±±±±±±²±±±²²²²±±±±²±±±²±±±±±±±±±±±²±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²±±±²²²²²²²²²²²²²²²±²±²²±²²±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±²²±±²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²±±±±±²²²±±²²²²²±²²±±±²±±±±±±±²±±²²±±±±±±²²²±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
±±±±²²²²²²²²²²²±²²±±²²²²±±±±²±±±²±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±²²²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±²±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²²²²²²±²²±²²²²²²²²±²²²±±±±²±±±²±±±±±±±±²²±±²²²±±±±±²²²±²²±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²²±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²±±±±±±±±²²²±²²²²²±±±±²²²±±±±±±±±±²²²±±²²±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²±±±²±±²²²²²²²±±±±±±±±±²²²²²²²±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²±²²²²²²²²±²²±²²±±²±±±±±±±±²²²±±²²±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²²²²²²²²²²²²±±²²²²²±²²±±±±±²²²²±±±²±±±²²²±±²²²²±±²²±²²²±±²±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±
²²²²²²²²²²²²²²²²²²±±±²²²²²²²±±±±±±²²±²²±±±²²±±±±±²²²²±±²²²±±±²²±²±²²±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
²²²²²²²²²²²²²²²²²²±±²²²²²²±±²²²²±²±±²±±²±²²²±²²±²²±±±±±²±²±±±²²±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±±²²±±±±±±±±±±±±±±±±±±±
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:43 #20
hov -det kunne man ikke :0)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:47 #21

²
6&¥qq&#732;&#8482;g
²²FÏA
ÒK&#8225;4ÞÛ¶w&#8211;¸a£a5
0¤CB
¥w&#381;¸×Û§wXXa@&Î
Û¦&#8482;Ò&#382;§b§Kh§&#8225;W&#381;&#8211;
²
²²A§B±
ÛÛKF
ã²ÞÅ2

²
£Z&#8482;e&#381;ÎE¥ÒÅa¥F&í@²Þß²²Û
@²²
²²
aFÅmÏm&#732;µVÊC&#8212;&#8212;Cw&#8220;4m&#339;²ÄúúúúúÝ&&#381;C&#8225;&#8211;S ÉÛ

weZhXe¤VVZeV¤Xµ«@rúúú  ú úú²&#381;a§&#8225;&#8225;FF¥µ
²
ÛÛÛAFÖZX£e&#8220;¤&#8212;ÊCC&#8212;&#8212;ÅaÒúú        úúªÑ&#8225;ÊÅhweeZh¤VÖ²

Ûېµ¥C¤ZϤϤVÊÊ&#8220;4Ýúú      úú)úú~¸ÅZÖZaº&#732;¥&#8482;µä3&#8482;&#8482;á

Û
²
&#732;ÖZV&#8212;¸Å¸Ê&#8220;h&#8220;Chh¤¸¬úú        úúÛúú v
Ò¤hFeeZh¤VÖXZhV¤Xµ
²
²ÛµVC&#8212;eXÅXmÒXµµGúú        úùúúúú
í&#8220;¤¸¤ÅX&#8225;eeeZh¤VÖXZhV¤Xµaá

 a¤¤Xh£V&#8220;C&#8212;
&#8211;
V4Uq@Ýúú        úúúú úú²&#8211;ÖX&#8220;¤eeZh¤VÖXZhV¤XµeeZX&#8225;&#732;µ@

²²ÅXÅheÅV&Ê4w±

&#710;~úú    ú      úúÒmÅhÏVmXK*US«&#8211;¤«§Öd&#8217;KV&#8225;µme
&#381;&#8482;U±²
²²
¤&#8220;¤ZÅ&#732;ÊÏ «®úú úú ú ú².ú    ú    ú ú.
&#381;XZVVíeeZh¤VÖXZhV¤XµeeZhe¥«Þ
ÛF&#381;ÅÊV¥
Dúúú    ú  úúúú úú úúúúúúú&#382;4&Åh&#8220;&#8220;&#8220;&#8218;eeZh¤VÖXZhV¤XµeeZha&#381;¬

²ÛÝ4£&ú          úú~ú  úúúúú ú~b2&#8211;&#381;ÊX¸&#8212;&#732;BeeZh¤VÖXZhV¤XµeeZh&#732;&#8211;&#8482;

²Û²Q&#8482;&#732;ÒÖ&&#8217;ú              ú¹úú ~
12&#8211;8Chea¸¸Xm¥a&#8216;¥míEeeZh¤VÖXZe%ÖC&#8211;«²
#&#8225;µ«P&#8222; 4m&#8482;úú ú            ú²~ú&#353;&#8225;&#8211;KÛ&#8230;&#352;
ÛÛÛR&#8225;&#381;a¸wÒʁZ£&#8211;Z&#8482;«&#381;&#381;66eeZh¥£&#8211;¥²
Ê«aÒ
@Ch§Ëúúúú ú          ú&#8225;«hwÒÛ

%µ&#381;eeZh¤VÖXZhV¤Xµ&#732;&#8211;X£mX&#8220;§

²&#381;ÊePÛF¥&#381;Û
ùú            ú;ÛX¤&#8220;¤&#8212;µ²
&#8364;&#8482;«Ïm¸Ê¸&#8220;CeeZh&C¤
ÖXZh¥M

&#732;XÏí&#8225;²
9&#8230;ãFÊ&#8482;
¼úúú¿=úú    ú~
«ÊeÊÏa6²4eZÊC&#8220;ZÖÊhmm&#8220;¤¸e&#8220;&#8220;&#8212;V&#8225;²
²&#8482;Ï&4Ç
²GKµÏZµíúúzÛÛ.ú    úõ
&#732;&#8220;Xm&&#8222;
&#402;«¸Xme¤eŁ¤Å¸
Z&#8212;¤¸ÖhZÊρ£&K ²
²§¤Å&#8211;B²
&#8482;&#8212;eCV&#732;Ûú ú¤úú    úÜ4mwFS²

&#8211;¥ÒmÅhÏXmXVheŁ¤Å¸
ZZCVhÊ&#8211;Û
²±§ÅV&#8225;F²²¥¸&#381;w&#381;&q
&#8364;ú  úúú    úú3&&#8211;8²

²E
²²
KÏmÊhV&#8220;ZeÊ£&#8212;mŸV&#8212;VC&#8225;&#381;

&#381;&#8212;¸£¥
4Å&#8225;&#732;²&#8224;úú      úú úú¥&#8225;6

Eç^^
²

²&#352;F£¸V&#8212;ÏÅeŸZÖX&#8212;wK&#732;²
éwÅ£&#8220;«F&#381;µ&#8482;«VF&#8240;ÛÛçúú úú ú    úú~íK
·À^ò@
²F&#8225;e¤¸Å£hX
&#8212;£&#8212;¤
Ï&#732;ÅZw

&#8211;¤X&#8212;V£X&#8211;F&#8224;d²\\úú ú ú  úúB²4&#8225;&#8211;²
ã^--\'ÛÛÛ
&#710;£&#381;ÖÖϤÊZÅÅÏ
ÅZÊ&#381;

ۏw¤Z&#8212;ÅmmVV§ÒÛ»4²?úúúúúúô²Ë¥&#732;Ò²
 ,®#&#376;²ÛÛÛÛ
Û
P«mZÏh&#8220;eÏÏÊ
£&#8220;£X«

±GÛ*¥Å¤Ï¤Å££&#381;F²
Ûۏº
ÞP&#381;Ò£&#8482;^^;ÛÛÛÛÛÛÛÛeÅÖÊCmÊÊXC¤e¸&ÅhÛÛ
&#8482;&#8482;²Ë&#8225;Xh
VV&#8212;£m
a&#732;aÒgä&a&#381;µ2²²F&#732;&#732;4¤ÅÊeÎ

®-\\,&#8220;ÛÛÛÛÛÛÛÛ

&#8482;ÏV&#8212;e¸V£¤Z¤Å
¸h&#8220;&#8220;&#8220;£4ÛÛ
KÜÒKCm&#8212;hÏV¸h&#381;Êhm¸£e&#8212;&#8220;&#8220;amhmÅZµ
²®þ@ÛÛÛÛÛÛÛÛ&#732;£&#8220;Åh&#8220;&#8220;¸V&#8220;C¸ÏXhKµ§
 4¸ÏeÊÊC
ÊeρmϤ&#8220;e£Å&#8211;d
¸ÒK¤¤C&#8211;&#352;ôÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²ÒµXÖCXVh¸¸CVeÅmZ
4&#381;&#8364;&#8364;
µmehemCC¸X
ZehX¸aÒ&#8220;&#8211;a£&#8211;wÝ«hhCÏmµÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
²
ÞÄ
H
ZXC&#8212;CZe£wmeía&#8224;&#8224;
Û ea£ÅÅÅÏ&#8212;m&#8212;Vmh¸ÅʧKE

Ü&#8216;
K&#8211;¤e4²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
/,Þ¸ÅZÊϸ¥&#8220;&Ê«&w&#8482;²ÛÛ
Ü¥&#8212;CVÅVZmXÊ&#8220;¤Åh¥B²

F&#8212;Ò§&#381;4FÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²ÛÔ-\\&
&#8220;¤ íwÒ&#8225;§a¤Öµß
 <--
²&#8240;&wm£&#8212;&#8212;Xe¸Ï¤ZVVVw

²&#732;µ£¤&#8220;&#8482;
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
²vß²Û²²
²²²¾,-\\,/,\\\\
ÒCÏʸmCeÊ¸&#8220;
V¥a²
ÑÎd&#381;&#8211;
 ²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²²
^/^`\'^-^/,,^-\',/\\--\'~-\\`,,
w£emÖ¤£&#8220;ÏÊX¤CZVhmÒé
3¸hÅF*²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ²±4

²²ìªÛ\\\\\',,\'/^\\-`\'-`\'-/^,`\\,\\\\,,
²a&#8220;ZV&#8220;mÏeÅ£&#8220;ÅC&#381;µ&#8482;²
¥§e§µÅ&#8225;²²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
4&#732;á\\`^3>-.\\`^/,,\\,,//,.ùù-`,^,\\,,
²a¸
ÊVÏZVeXÅXX&#381;ÒdÞã&#8211;º
FÖ&#8220;&#381;&#402;ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
Ba&#8225;²¦--²ª¯-^-``\\\\`^\\^,^\\//\',/`-`/^^
í¤£&#8220;ÏÊX
C¸£ÏVa££µÛۏ&#732;h&F²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ¾pÛ

FKßà²/\'²7,,\'/,\\--,/-,-\\--/-^,/\\--
&#8482;ZhÏ£&#8212;ÊÅV£XK&#8225;&#8230;²3
²»a&#8220;ÒZ¥²ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ

2KÒ&#352;ä/^Ú
|,\'/\'^\\,-\\,-\\^,/,`/^^-\'\'
wC£CeX&#8212;&#8220;hÊZKw&#8218;íP

§&#8212;CVµ
ÛÛÛÛÛÛÛÛ|_v²²§µZ&#381;&#8364;|//\\Ë^\\,/-\'\\\\,\\\\\'`\\^--^\'-^,,

&#8211;VmC&#8220;Xm&#8212;§&#8225;&#8211;&#732;¤F4²²&#8211;&#8482; Fä²ÛÛÛÛÛÛ\\\\~²ÛÝ&#8482;§&#8220;&#732;»^~,\\,
^,\'^,-``\\\\-/\\,\\,\\`.```
4&#381;eÅm£ÅCe¤¤CCeÅmZí
Ý&#8482;XCFÛÛÛÛ>`^`ÙÛ%«4CV0
\\-,\'-,_
¨,,`\\,\\^,^,^`/\\\\/^^-\\\\
«ÒÊhÅÊV£e¤Å&#8225;&#732;
4FÒ§²ÛÛ/^\\`
²&#8225;£&#732;VÊä¡^`-/^,^ ,//\\,/--^-\\/^^,\\,`^^
M&#732;µXV£&#8220;C¸CXhVÅ 40²aÅ*ÛÛ
//-^
&#8225;m,/-\'-^^-&#8250;²z\\,\\\'/\'-\\`\\\'\\`\'`,/^^
²í&#8220;m¤ÅVeC¸£££¸m&#8212;¤wÞ«Ï
ÛBYã²²Ûd¥&#8211;w&#732;«
®,,\\^,\\-`
À`\\/^ù-`,-,/^^,,/^¢¢
 XÏhÊmehemCC¸X
Z&#8225;
ÛÒ&#381;
Ý
¥&#8211;Ê¥&#8211;ç\'\\\\/,\\,-Ù-\\-®²Æ//^\\,\\\',,--\\)HH
²Êh¤mʸ&#8220;CZZZhXCXÊF4²²®&#8217;FKÎ
²íV&#381;µ4Þ\\,//`\\`\\^@Ñ\'^,,\\0--/^,^/\\,\'/s,\\\\
²4ρ£££¸VZmXX&#8220;£¤&#8220;wKÛì/¯
4wa×
²ÛBV&#8225;&#8212;F&#402;
¯`.`,\'-,/,;~/\\\'-//\\,\'/-`\'//-`^^^^
Ò&#8212;¸ÏV¤¤ÅʤV¸eZ
¸Cíaݲ--,,£Å&#8482;þÝÛÛÛ8&#8225;&#8482;eZKG²ý\\^`^,//,,;^-`-^\'-/-`^ù^`\\/\\,\\/^^^
Ï&#381;
&#8220;XCÖeC
XmÊ&#8212;&#8220;«*Ûî-\',/PaCmÊ&#8220;CZe&#8212;aE
ý-\\\'--\'\\^^^Ê\'`\'\\^^,--,\\`^/,,/,,/\\\'\'
²w
ÏÏmhCV¤VmZ£&#8212;mí«²&#376;^,/-UʸeehZ¤ÏÏÊ Û0\\\\-//^``^-Ù
|^^,~-\\\\-/\'\'/\\`/^/`-^-//
aFÅXÏXCh¤CCeŤZZÖU²\\Ü|,jè&Fm íX&#8212;£m
4Û&#8240;²Ä^/^\'\\\\//ð,-`-^-\\^\\\\/^^,^,,,-\\\\,,,
q&&#8212;VV&#8220;¤Å£ÅhÏ&#8212;²®-C
²Ýh
&#732;&#8225;Km£eeÅ«-EÀ/^//\',\'²-,\\\'/\\/^^,/\\^`^/\\,/-,`\\^^
²Å&#8211;eeZ£¤¸&#8212;eVÏ&#8220;&#8212;m&F&#8225;²-\'^-ÚÆK&#732;î²²K§ÖÅC&#8220; &#381;Û--;^,/-/-&#8249;Ð^/^`,`/\\\\\\^,-/,--\\\\\\/\'-,,

¸ÅV¸Ê¤
mm
ChÏZeÅC£C@ÛÛۏBÛ
²@\\^\\,/^ù`,²/_¥«CZ§¥\\\\^®/\\`/®²\\\\/`/,\'\\/^\\/^\'\\,``/\\^-^-^^
µ4Ÿ£
hÅÏÊhhÅʁ¤&&#352;Ü>,\\&#8216;Û²/\\-.-`/,;/\\/Î
aFíeF\'-/,+ö\\,&#8220;^-^.`\'/--,//^-^^^\',-^^/\\\\\\
&#8225;¸eCÅ

Ö¸&#8212;¸Z&#8220;&#8220;ÊÖÅw&#8482;pM^^
вÛ<\\`.\'\\-\\Æ^,`\'p
Kh&#8225;^,\\//£\'9\\/\\,\'\\\\-\\\',`/\\^\\^--/,--\\\\^^

&#8211;Å£eh
ZXÖV£¤Ve&#8212;F&#8220;&#8220;eÊ&#8225;&#8482;0²²û^Öö,/^^`,&#339;&#8240;--`\'/¯PµÒ²`\\^`-^ô_^^,\\-^^/-\\/`,/,,^^-/^-\\-^,,
¬&#8220;e¤&#8212;¸
V&#8220;&#8220;
V£XÊCZh¸Ö¸eaa#
_`\'B,ù-//@Å-`\\~-^~-¦//-/\'/\\\'\\`\\^-\'\'^-,\\\'/\\/^^,//\\^^-\\\'-^^
²BXmmhVC¸ZehX¸Ï&#8212;XX£VZ&#8220;¸K¤&#381;
ô,,\\\\-/`@£\\ù^-~,\'`,³à,`,\\/,,~,,-,^//-/`\',^\'\'-//-^,`\\//`/\\\\

µF&#8212;&#8212;CZ&#8220;mÊeÊ
ZhZme&#8212;ÏVee&#8220;`/\'\\§,-\'&#8218;B~/\\-/\\`///--,\\-^^/,\\/-/\\--,\\,-/\'/\'/^,^^\\\'`/,-/-//
2&#8220;&#8220;¸VXÊC¸ÏXhVŤ¸¤Åe&#8212;e£¤¸Ê@`/,,`Ü+ÄyÝ,,^/\'/\\`\\`\\^-\'`^,,\\\'/\\/^^,\'\',/-^,/`-,\'\\^^^^//-^,,
²µÏ
ÅZ&#8212;mCÅÊX¤ÅX£Ï£hÖeeρÊ&#8212;£CÞ&#8217;-\\\\\'/`BÈÎt/`\\`--\'\'\\\',-\\-//-/`\',^\'`---,\\\'^/,,\\,-//,-,,\\^\'\\``
&#8211;íZÅZh¸£ÅX&#8212;ÊX¤&#8212;CVÅÏZm#^^^^ù~Âù,\\\\`^^,\\,^\\-,/-,/\\--\',\\^\'/`/`-/--,//^/^^^\'--^^\'/,--
²N&#8225;¸Ò¤ZVVVZmZm&#8220;X&#8220;£¤&#8220;&#8212;CÊÅ&#8220;
¸²£`\\/-\'\\5/,~--^\\//^`-^---/\\^--/\\/,/^,//-^\'\'`,^\\^-\\\\`\'\'^-\\/,^^
w¤ae&#8212;ÅVmX
ÏC¤e£hm
¤&#8212;ÖÊZ¸K
+,/^-/\\± /\\.\\\\^\\-////`,-^--\\\\^\\\'-,`/\\\'/\\`^/^-,\\^,\\\'\\,/`/\\/^//
ܵCZ£ÏX¸£VXÊeZheeZha
À--~-/-²®^^.,\\/,/\\--,,\\^\'\\`/\'-\\-^\\,\'/,-/-\\``--\\\'\\,/-/^`^-----
µ&#8211;e&#8212;Z&#8212;¤¸&#8212;&#8212;VÏÅ&#8212;&#8220;e£Ê&#8211;§Ý\'/\\`\\`\\²,\'`^,,/\'/\\/\\^,//`,\'\\^-\\\'`\\-////-,-^//^``^-\\/,^^,^^,--
²Ò&#8482;F&#8220;&#8220;¸ZhÏh&#8212;ÊÅX£
ÏFv,`,-,\\^
^^\'^/\\\\\\\\,--/^\\\',,\'/^\\-`\'/`\'--^,\\\\,-/\'/\'/^-^,`-\'`\\^``

Û§e&#8220;¤C££ZhÅÖ¸eCVCX
-~,,.,-,\\,\\`\\-^\\-\\^//--^`,^,\\,/\\//-\\\\\'\\`\'`,//`-/^/,-\',/\\/\'```

&#381;F&C¸X
ZehX¸ZÏ&#8220;X£&#8211;²^//`\\,\\^,^,^`/,,\'--^,\\^\\^`-\\\\^\'`/^,/`^\\\\^^^`\\/\\,//^^^^,/-\'\\^^
AµÖVhÅÅ&#8220;£&¸¬¡^.,//`-^Ë\\^,/^\\^-,^`/`\',\'\\^^^^-/\\,/-\\^,`-\\/,^`-^`,,^,\\\\,-/\'^//
²ßUíChVVe&#8218;²4,-^\\--`\'/q-/-/-/,-/^--\\-/-^-`^/,\\/-/\\--,,\\^\'\\\'\\\'-\\-^^,\'/,-//\\``
²,:b¥wÊCÅÏX&#381;a²^^^^^~^-`\\î\'`-ù/,,`-,^,-\'\'^/\'/\\\'\\`\\^-\'\',//^-^^^\',-^^`,,\\`-\\\'`\\\\
,,;
5µ aa&#732;²À/\'-,^//`/\\Ð\'.\\/,\\,,\\-\\-/`/,\'--\\,\\/-\\`,\\/\\\'`//`--/-`,,,,\\^`/^^\',,
¦\\,/-²²Hº²`\\^-.-/^-\\;Þ7\\,-,/,\\-/^^\'-\\^^\'/-``\\\\,-\'\\///\\-//^--\\//-^///,`-,`,//

£//\',-Á
Á-\\`\\\\\\,\"

&#8250;-\\``-/\\\'\\-\'\\^,-,^\\\\\\\\/-/\'/,//\\/`/,^\\/^\\/^`\\^\\-^-/^/^^
ÛÝq²Û ö;y&#8364;±²Û²Ã^,\\^ù,\'\\^-\\\'`\\-////--/,--\\\\^\\,--`\\\\\'\\\\`\\`-\'\\-\\\\,^,`\'\'

²ÛÛÛ²²à^,\\,`^,/\\,^\\\'`//,/\\^\\,---/^\',^``,--,\\`^/,,\\,-/`\\^--^^
u`/^/,/\'/\\\\`\\\'^`,\',/^``,\\/\',\\^,-,^\\\\\\\'\\^`-^^,^`^-^/-\'\'
\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'

Avatar billede jelzin101 Praktikant
23. september 2001 - 00:49 #22
heller ikke...
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2001 - 01:07 #23
Der ligger også et teksbilled på ekspertftp, og der kan godt ligge flere i notepad fil. :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. september 2001 - 01:13 #24
Hvorfor f... bliver i ved med at fylde dette spørgsmål op med text, istedet for bare at linke?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2001 - 02:02 #25
Jeps jeg har lige tilbudt man kan lægge disse tekstfiler op på expertftp, så kan man hente dem derfra , de kommer til at ligge i diversemappen.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
23. september 2001 - 10:12 #26
>> kharder

\'ekspertftp\'
Hvad er ... & Hvor ligger ... ?????

/Tony
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. september 2001 - 20:53 #27
takker for pts.