Avatar billede tast Nybegynder
22. september 2001 - 22:45 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Win 2000 \'fryser\'

Når computeren har været tændt et stykke tid, så fryser systemet så ligemeget hvad jeg klikker på så sker der ikke noget(sjovt nok gjorde den det lige¤%&!#¤\"#) det eneste jeg kan gøre er at trykke CTRL+ALT+DELETE og så vælge \"task manager\" og når den´s vindue så kommer frem så lukker jeg det bare, og så kan jeg køre videre!!!!!!!!!!!!!!!

Er der en permanent løsning til dette??????
Avatar billede handmade Nybegynder
22. september 2001 - 22:46 #1
Kig i din logbog først og fremmest
Avatar billede evil_chief Nybegynder
22. september 2001 - 22:49 #2
..og hvis det ikke hjælper så skriv hvad du har hardware, og bruger af software
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. september 2001 - 22:50 #3
prøv at bruge nogle andre drivere til dit grafikkort! gavde selv samme problem engang og det hjalp at skifte til nogle andre!
hvis du kører med nyeste detonator driver, prøv da at bruge en noget ældre!
Avatar billede pappy Nybegynder
22. september 2001 - 23:12 #4
Hvis du har nvidia grafikkort og bruger (uofficiel) detonator driver så prøv at kigge her:
http://www.wintip.dk/hotspots/ts/nvidia.htm
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2001 - 01:22 #5
Du har installeret`SP2 og ikke fået den ordenlig afsluttet.
Avatar billede tast Nybegynder
23. september 2001 - 21:59 #6
Hva´ er det lige \'SP2\' er for noget????
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. september 2001 - 11:35 #7
SP2 = Service Pack 2
det er en pakke med opdateringer/sikkerhedspatches mv.
det kan klart anbefales at installere den.