Avatar billede paxster Nybegynder
22. september 2001 - 21:08 Der er 8 kommentarer

test af program....

jeg har lavet et program til at sende mails med.. og nu vil jeg gere have det testet.....

Det skal helst være af personer som IKKE har JMail installeret.. for det er blevet testet af folk med jmail...

hvis du gider teste det.. så download det fra http://www.paxster.subnet.dk/mail-test.exe

Hvis den kommer med en fejlmeddelse vil du så ikke fortælle hvad den skriver....

Paxster
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. september 2001 - 21:12 #1
Paxster >> Jeg tror jeg har skrevet det før - men havd med en Error handler?
Avatar billede paxster Nybegynder
22. september 2001 - 21:14 #2
error handler.... hvad gør den helt præcist???
Avatar billede hotpop Novice
22. september 2001 - 21:19 #3
den dutter ikke...

\"Runtime error ´429´:
ActiveX component can´t create object
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. september 2001 - 21:20 #4
I stedet for den fejl besked du for i programmet (som lukker det ned) laver den sin ejen, smart?

Eksempel:
Private Sub Form_Load()

On Error GoTo Besked
Dim Svar As Date
Date = CDate(InputBox(\"Indtast en dato\", \"ResmTest\"))

Exit Sub

Besked:
MsgBox \"En gyldig DATO\"
End Sub
Avatar billede paxster Nybegynder
22. september 2001 - 21:21 #5
pis....... xzxzxz... hvis jeg sender form og project filerne... tror du så at du kan få den til at virke....??
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. september 2001 - 21:30 #6
Jeg kan prøve :-) casper.s@tdcadsl.dk
Avatar billede paxster Nybegynder
22. september 2001 - 21:37 #7
Jeg har sendt filerne.. håber virkelig det kommer til at virke....!!!

vis det gør.. får en pæn sjat point ,]

Paxster
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. september 2001 - 21:44 #8
Modtaget og sendt tilbage