Avatar billede berthel Nybegynder
22. september 2001 - 18:49 Der er 5 kommentarer

Hvad er der sket.

Jeg har instalerret Norton antivirus den jeg fik med da jeg oprettede bredbånd.

Nu er der sket det at jeg ikke kan gå ind i nogle programmer mere, efter at den fant fun love virus. Den kunne ikke gendanne filerne så de blev slettet.  Er jeg nød til at geninstaler win.me. eller hvad skal jeg gøre. De eneste programmer jeg kan gå ind i er Explorer

Hvad skal jeg gøre \"????

TAk om der er en eller anden der kender til problemet og vil sige løsningen.
Avatar billede smiske Nybegynder
22. september 2001 - 18:51 #1

En god ting, når man har fået virus så reinstaller hele skidtet. Har prøvet fler egange at fjerne dem med en virus checker, det virker ikke altid.
Så vil du være sikker, så er det en reinstalation :o)
Avatar billede kviller Novice
22. september 2001 - 18:53 #2
Jeg ved godt det er en dårlig løsning vil mange sige, men jeg har haft held med den op til flere gange når jeg har mistet diverse system filer i windows.. Simpelt boot op fra en diskette og instaler WinMe oven i sig selv. Det burde løse problemet.
Avatar billede pappy Nybegynder
22. september 2001 - 23:01 #3
Det er da ikke nogen dårlig løsning Kviller :-)
Jeg har ofte med held brugt den fremgangsmåde.
Avatar billede mc_goblen Praktikant
24. september 2001 - 15:51 #4
Du skal bare bruge Systemgendannelse som du finder under: Start/programmer/tilbehør/systemværktøjer...

Du skal vælge at gendanne dit system til et tidligere tidspunkt end da du havde installeret Norton.
Avatar billede kviller Novice
24. september 2001 - 16:11 #5
ARF System gendannelse er da noget af det første man slår fra i WinMe. Den går systemet SÅ ustalbilt og bruger ENORME mængder af plads på harddisken...