Avatar billede bb2 Nybegynder
22. september 2001 - 18:24 Der er 6 kommentarer

Jan et eller andet...

Hej jeg søger det der photoshop et eller andet... firmaet bag hedder jan et eller andet...

nogle der ved hvad jeg taler om!
Avatar billede prodic Mester
22. september 2001 - 18:30 #1
øhhh hvad for noget?
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
22. september 2001 - 18:34 #2
nej
Avatar billede bb2 Nybegynder
22. september 2001 - 18:35 #3
det er det der photoshop 0,7 tror det kan downloadet på tucows det er den der gratis prøve på 30 dage mange bruger!
Avatar billede prodic Mester
22. september 2001 - 18:36 #4
www.adobe.com - der kan du hente en trialudgave af Photoshop - hvis det er sådan noget du snakker om.

0 point - hmmmm
Avatar billede -sofus- Nybegynder
22. september 2001 - 18:49 #5
kunne det være Jasc du tænker på.. de laver paintshop
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
23. september 2001 - 22:06 #6
Tror nok også du tænker på PaintShopPro og det er Jasc som sofus skriver, men den kan du kun downloade som prøveversion i 30 dage. Den koster ca. 2000 kr. hvis du vil ha\' den permanent. Det er ellers et godt program til privat brug.